VIL DU VINNE?

Hei

//Sponset premie

Enda en dag nærmere juleferie. Det er faktisk det jeg teller ned til, og ikke til julaften. 

I desember føler jeg det blir mye julekalender på bloggen og ikke så mye blogging om andre ting egentlig og det er jo litt synd. Derfor tok jeg en lukefri dag på bloggen i går. Fikk du med deg innlegget HEMMELIGHET PÅ VEI, om ikke kan du lese det ved å trykke //HER

I dag er det premiedag igjen og jeg trekker ut to vinnere av hvert sitt gavekort på kr 1000,- i nettbutikken Desenio. De har utrolig mange fine plakater å velge mellom. Jeg viste noen av plakatene jeg har i den nyeste videoen min på Youtube. For å se Desenio sine mange plakater trykk //HER for å komme til deres nettbutikk.

Du får mange plakater for 1000,- Her blir det mulighet for å finne noe til deg selv og kanskje også en julegave til en venn. Det er alltid så koselig å glede andre <3

 

HER ER NOEN BILDER I FRA ROMMET MITT 

 

For å delta på bloggen, svar på følgende spørsmål:

  1. Hvilken dato kommer bladet OH MY VLOG ut? (Hint, gårsdagens innlegg)

 

FOR Å DELTA PÅ IG:

Del bildet under på instagram med teksen:

Jeg følger julekalenderen til @jenniefashion og ønsker å vinne dagens luke. Tagg med #jenniesofiejulekalender


 

Jeg trekker vinner på fredag, da trekker jeg vinnere av alle lukene som åpner seg frem til da.

Lykke til 

Klem Jennie

376 kommentarer

Siste innlegg