Lykke til!

Hei!

Jeg la ut et bilde på instagram i går og skrev at jeg endelig var ferdig med engelsktentamen og mattetentamen. På fredag har jeg bokmål-tentamen og på mandag nesteuke har jeg nynorsk. Etter det er jeg endelig ferdig med alle tentamenene for denne gang. Nå nærmer det seg i hvert fall jul og det er ikke så alt for lenge til ferie igjen. Jeg gleder meg til å sove lenge, ikke ha skolearbeid og til å bruke mer tid på venner og familie. Det er bare å stå på den siste tiden og holde motivasjonen oppe. 

Under bildet jeg la ut kommenterte flere av dere at dere også har og har hatt flere av tentamenene. Noen sa dere hadde matte i dag og noen av dere har engelsk nå på fredag! Jeg vill bare ønske dere masse lykke til og jeg heier på dere. 

Processed with VSCO with b1 preset

 

Liker du best matte, norsk eller engelsk?
Klem Jennie

27 kommentarer
    1. Hei jeg liker best Matte❤️❤️❤️ hvilken er din favoritt❤️❤️❤️ mvh Hanna Sofie

    2. Eg like hvertfall ikje norsk og nynorsk, matten e egentlig den einaste me virkelig kan øva på, mens engelsken e heilt ok. Ska ha matte i mårå og kan sikkert bare halvparten av dt me ska ha…. Men den som eg og sikkert mange i 10-ende grue seg mest te e sikker prøvemuntlig!

    3. Takk! Norsk tror jeg også engelsk også matte.
      Vet ikke helt jeg tror kanskje det er sånn siden jeg ikke er så flink i matte, men engelsk og norsk går greit 🙂

    4. Jeg liker best engelsk! Mest fordi jeg synes engelsk er gøy, enkelt og det er det jeg liksom er god i. Matte derimot… Ehh, ja😂
      Jeg hadde nynorsk i går og skal ha matte til fredag. 2’er her kommer jeg!

    5. Liker best norsk👍 Masse lykke til på de neste tentamene💛 Har faktisk min første tentamen til fredag, gruer meg litt, men det går forhåpentligvis bra👍😂

    6. Jeg liker best engelsk. Føler jeg er mye flinkere i engelsk enn jeg er i norsk. Morsommere å lære😂😘🤘🏻

    7. Jeg elsker matte og så engelsk❤️💗💎 Hva med deg Jennie Sofie?
      Hjertlig hilsen Dea Elina🐘💗🌸💎🍍

    8. Jeg klarer ikke helt å velge mellom matte, norsk og engelsk:) Lykke til, til alle de som tentamener før jul:)
      Vi har norsk tentamen på fredag.

    9. Hei Jennie,😘
      Lykke til Jennie,jeg heier på deg.Og lykke til til dere andre som også har tentamen.Jeg går i 7kl så jeg er litt liten enda,men det er ikke så altfor lenge til.Jeg liker nok best matte,fordi det er ganske enkelt og forstå seg på.Og Engelsk liker jeg jo veldig godt selvom jeg ikke er så fan av engelsktimene men det er jo veldig lærerikt da.Fordi jeg er en av de som er dårligst i klassen så da har jeg bestemt meg å jobbe bedre.Og norsk nei der er det ikke noe å snakke om.😂
      Stor klem fra Ingeborg.☺️

    10. Hei Jennie! Vært en stund siden jeg har kommentert nå men har ikke hatt tid. Håper du kjenner meg igjen…. hahaha, men jeg lurte på hvor det headsetet du hadde i et bilde på IG for en stund siden er fra? Håper du kan svare, fordi jeg trenger nytt headset og det der var bare døøøøødsfint! Håper du husker meg fortsatt…. hahah❤️❤️😘

    11. Jeg liker best matte fordi jeg liker å trimme hjernen❣️ Elsker deg❣️ Emilie Mari er ganske morsom 😹

    12. Jeg liker nok matte best, fordi det er det jeg er flinkest i💚 Er ferdig med 3/4 tentamener nå, og mangler bare mattetentamen neste fredag :)) Masse lykke til, Jennie!!💗

    13. Hei jennie!
      Jeg håper du tar deg tid til å lese denne kommentaren. Jeg har følgt med på bloggen din en god stund nå og jeg har lagt vel merke til at du aldri har blogget om slike “pesonlige” ting. Jeg mener ikke at du skal blogge om private ting, men poenget er at du har en del unge jenter som ser opp til deg og gjerne følger nøye med på hva du skriver osv. Og ut i fra mitt perspektiv ser det ut til at du har et nokså “perfekt” liv. Noe jeg vet ingen har. Fordi alle har noe tungt de bærer på. Derfor, som tips fra meg synes jeg du burde begynne å skrive litt om mer ting som er oppe i media og hverdagen nå for tiden. Slik at unge jenter vet hvordan ting egentlig er. Hvis du skjønner hahah? Folk ser opp til hva du deler og skriver på sosiale medier. Derfor er det lett å tro at det er slikt enhver tenåring har det. Håper du tok deg tid til å lese dette:)
      Klem

    14. ): Hei
      Jeg tror kanskje ikke du har lest bloggen min så lenge eller fulgt meg noe særlig i sosiale medier. Jeg har mange ganger nettopp fokusert på dette at livet mitt IKKE er perfekt men at jeg ikke syns at jeg skal klage over mine hverdagslige problemer og småvondter her og der. Dette er fordi jeg vet at mange som leser bloggen min har det mye verre enn meg. Noen er alvorlig syke, andre har foreldre som er syke. Noen har skader og sykdommer som de sliter med og jeg vil gi dem et fristed. Jeg ønsker ikke å blogge om politiske saker eller for/mot pels ol. Jeg blogger heller om at leserene mine er bra nok som de er og at man kommer lengst i livet med å være hyggelig mot andre og ikke ved å tråkke andre ned. Se for eksempel innleggene mine: MER ENN BRA NOK, SØKER KJÆRESTE, IKKE ALLE FORSÅR, JEG LEGGER MEG UNDER KNIVEN, GI OPP SOM BLOGGER?
      Dette er bare noen av innleggene. Jeg kommer fremdeles ikke til å blogge om ting som vil skape diskusjoner her på bloggen. Kanskje derfor også mange ser opp til meg fordi jeg velger et positivt livssyn og heller kommuniserer mer med følgerene mine som for eksempel på IG.
      Jeg takker også NEI til utrolig mange samarbeid om å reklamere om ting jeg ikke syns er noe jenter på min alder og yngre bør tenke på som: Falske vipper, solarium, slanke Te, tannblekning mm. Men tusen takk for at du tok deg tid til å kommentere <3

    15. Jeg liker best norsk. Både bokmål og nynorsk. Elsker nynorsk. Bor i Akershus men har masse familie fra Finnmark

    16. Liker best norsk- bokmål og engelsk. Jeg er ferdig med alle tentamene, mangler bare to prøver, som jeg vet om før jul. Gleder meg skikkelig til en pause fra skolen, hvor man bare kan koble ut av alt skolestresset og feire jula!!!<3
      Masse lykke til med nynorsktentamen!!<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg