JULEKALENDERVIDEO!!!

//samarbeid

Hei!

Fra i går til i dag hadde jeg en venninne på overnatting hos meg! Vi spiste taco og gikk deretter over til å jobbe med matte. Vi har nemlig mattetentamen i morgen og i forbindelse med det, flere matteoppgaver vi fikk for å øve. Vi brukte derfor et par timer på matten får vi avsluttet med god samvittighet:-) Vi koste oss deretter med godteri og en superspennende film. Jeg synes det er ganske kjedelig å øve til prøver og lignende så det å invitere en venn eller flere over på en slik øving og deretter kose seg litt er perfekt!

I dag har jeg redigert ferdig en video jeg filmet fredag og jeg har gledet meg til å vise den til dere. Jeg skal nemlig ha en julekalender her på bloggen, slik som jeg hadde i fjor. Det vil bli mulighet til å vinne masse kule produkter! Jeg filmet derfor en video der jeg forteller om dette og i tillegg viser jeg alle de forskjellige tingene som det vil være mulighet til å vinner. 

HER ER DEN!

Hva ønsker du deg ut av alle produktene jeg viste?

Klem Jennie

83 kommentarer
    1. MAST rettetang! Har ønsket meg den helt siden julegiveawayen du hadde i fjor! Den jeg har nå gjør ikke jobben sin, haha😊 Bare jeg går ut blir håret krøllete igjen, åh.

    2. Ååå!!!😍😍😍 Ønsker med sinnsykt gavekort på Junkyard og DESENIO, står til og med på ønskelista i år!😂😍 Hadde blitt evig glad for et av dem 😍😍😍

    3. Hei Jennie😘
      Nååå er det snart jul!!!! Jeg gleder meg sååå mye at jeg får knapt sove.Og nå som jeg så/hørte at du skal ha kalender i desember,da for jeg værtfall ikke sove da kommer jeg til og bli så spent.😊Og Vi har jo bygd på huset og jeg hadde jo et veldig lite rom før men nå har jeg jo større enn mamma og pappa sitt rom.Og jeg har veldig mye tomme vegger hos meg nå så det hadde vært kjempe kult å style rommet med bilder fra desenio.Så jeg må bare krysse fingrene.😙😂Så du får ha en kjempefin helg videre,selvom det er bare noen timer igjen.😂Stor juleklem fra Ingeborg.💜🎅🏼

    4. Hei💛 Så sykt mange fine ting 😍🙌🏼
      Jeg ønsker meg gavekort fra junkyard mest, men alle lukene var sykt fine💫🙌🏼
      Elsket deg 👑❤️

    5. hi jennie i am yousra i from algerian i am 14 years old I also love fashion I want to be your friend please Take up my order
      I’ll wait for your response
      love you jennie

    6. Du lager BARE sponsede videoer!!!!!! skulle ønske du var like flink som før og la ut kule videoer. det sier av seg selv at du KUN er opptatt av PENGER, og få ting gratis. du er ikke no kul lenger

    7. Hei Jennie 💕
      For det første så syntes jeg at det er utrolig snilt og hyggelig av deg og ha en julekalender her på bloggen din for leserne dine 😊💕🎁
      Alle tingene du har fått fikset til denne julekalenderen er så fine 😍💕 men hvis jeg måtte ha valgt den tingen jeg hadde hatt mest lyst på hadde det nok blitt et gavekort på Junkyard 😍❤️☺️ Eller kanskje den sorte og sølvfargete mango klokken Hehe ☺️
      Gleder meg ihverfall veldig mye til du skal sette i gang og ha denne julekalenderen 😘
      Håper du får en fin kveld videre ❤️ Klem

    8. Jeg ønsker meg ett gavekort fra WOW og fra junkard veldig mye fint på begge to butikkene 😊 Hilsen Norah Syversen

    9. Hei Jennie
      Jeg ønsker meg et av gavekortene mest men vil ha alle tingene 😊
      Elsker deg Jennie💝

    10. Jeg ønsker meg sykt et gavekort på junkyard eller en mast krølltang.😍😍 jeg gleder meg også sykt til jul
      Digger deg😘

    11. Hei jennie❤️ Jeg ønsker meg et gave kort fra junkyard❤️❤️ Det hadde vært så kult om jeg hadde blitt en av vinnerene❤️❤️❤️❤️

    12. Hei jennie jeg er en jente på 10 år jeg lurte på om det finnes klær til ti åringer på junkiard??? PS jeg ønsker meg ty bamse og Gave kort på WOW👌🏻🤘🏻Håper på svar. Jule klem fra Aurora😘

    13. Det hadde vært så utrolig morsomt å vinne, følger med på bloggen din hver dag og elsker det👍🏼 Jeg ønsker meg mest klokken fra mango, sykt fin👏🏼 Produktene fra mast ville vært helt supert og selfølgelig gavekort på junkyard elsker den butikken💘

    14. Jeg ønsker meg veldig mye junkyard det står øverst på ønskelisten min jeg eldker bloggen din od youtkanal jeg blir så inspirert av deg så kanskje jeg starter min egen jeg vil bare si at du er min favoritt blogger/YouTuber du er idolet mitt ELSKER DEG

    15. Omg!! Gleder meg syykt til desember nå haha:)) Jeg ønsker meg mest gavkort fra junkyard, desenio, mast rettetang og krølltang haha mye😂

    16. Junkyard-kort, mangoklokke, mast overraskelse (litt usikker pga jeg ikke vet hva det er oppi😬😂), og wow-klokke😅❤️❤️ Jeg får satse på det beste😋❤️❤️😊

    17. Ønsker meg sykt gavekort på junkyard😭😍 hadde betydd sykt mye å i det hele tatt vunnet en av julekalender lukene dine😍
      Sykt stor fan av bloggen din, yt kanalen din og instan din!
      Stor klem fra Andine

    18. Hei Jennie! Vært en stund siden jeg har kommentert nå men har ikke hatt tid. Håper du kjenner meg igjen…. hahaha, men jeg lurte på hvor det headsetet du hadde i et bilde på IG for en stund siden er fra? Håper du kan svare, fordi jeg trenger nytt headset og det der var bare døøøøødsfint! Håper du husker meg fortsatt…. hahah❤️❤️😘

    19. Min favoritt butikk er wow og de ty bamsene er kjempe søte så det er det jeg ønsker meg👍🏼😎🎁🎉

    20. Hei! I liked all the things, specially MAST things, I have heard so much good feedback about them, also Junkyard and desenio are cool. But most of all I love that amazing Norway shop WOW. <3

    21. Ønska meg mest gåve kortet frå junkyard og gåvekortet frå desino, men mest gåvekortet frå junkyard:) God jul

    22. Hei jeg håper å vinne noe, selv om jeg ikke tror at jeg vinner noe. Men jeg prøver😊 I L U😘❤💙💚💛💜💓💗💘💝💞💟💕💖

    23. Jeg ønsker meg alt egentlig😍😍 men mest gavekortet på junkyard og den første mango klokka du viste❤️❤️❤️

    24. Hei jennie eg lurer på hvordan man kan være med i konkurransen og foresten elsker videoene dine på YouTube og elsker det du skriver og på bloggen din❤️❤️ Eg har utrolig lyst på gavekort fra junkjard eller ty bamser🙏🏻🙏🏻😘😘 plis svar meg på hvordan man kan være med i konkurransen🙏🏻🙏🏻❤️❤️ Då blir eg urooooooooooolig glad❤️❤️😘😘 mangen klemmer fra Nathalie/din største fan❤️❤️😘😘❤️❤️😘😘😍😍❤️😘🙏🏻❤️😍😍🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️🙏🏻😘🙏🏻😍🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️🙏🏻😘

    25. Omg ønsker meg så synsykt junkyard gavekort å jeg har aldri hatt noe fra junkyard derfor så ønsker jeg meg en gavekort til junkyard😻😭

    26. JEG HAR SYYYYYKT LYST OG VINNE GAVEKORT PÅ JUNKYARD!!! syykt lyst😭 Idag viste jg masse produkter jeg har ønsket meg fra junkyard til mamma, men hun sa at det ble altfor dyrt, så jeg tenkte det passet perfekt at du lagde denne videoen! Jeg er stooor fan! ELSKER videoene dine! altså da mener jeg, ELSKEEER!!❤️ du er såååå flink men både blogg og youtube!! du tar bydelige bilder og er bare helt perfekt! en utrolig flott jente må jeg si! Jeg hadde blitt så utrolig gla om jeg vant dette gavekortet fra Junkyard! jeg har aldri bestilt noe fra junyard og synes det er på tide! Tusen Takk for at du gjør min hverdag til en bra dag! Stå på og fortsett slik!❤️❤️❤️

    27. Hei Jennie❤️
      Det er meg, Elisabeth igjen. Jeg har nettop sendt en komentar der det sto at jeg ønsket met veeeeeldig veeeeldig veeeldig mye det gavekortet fra junkyard, og jeg ville bare sende denne komentaren fordi jeg skjønner meg ikke helt på dette komentargreiene, ble den forige sendt eller ikke liksom. så i tilfelle den ikke ble sendt så sender jeg denne❤️ Elsker bloggen og youtube kanaln din💙Du er et stort forbilde, Stå på videre jentami

    28. Jeg ønsker meg gavekort fra Junkyard❤️❤️God jul⭐️🎄 Du er den fineste i hele verden💋❤️🍭

    29. HEIIIII JENNIE!!❤️❤️
      Jeg har så syyyykt lyst og vinne det junkyard gavekortet! Jeg har ønsket meg noenfra Junkyard syyyykt lenge nå, men har enda ikke fått kjøpt meg noe der! Jeg spurte mamma om hun kunne kjøpe meg noe der, men hum sa det ble for dyrt så jeg spurte om jeg kunne melde meg på denne konkuransen, og hun bare “jaja men det er nokk maange som melder seg på så blir nokk vanskelig” men man kan da prøve! elsker videoene dine og bloggen din!! du er sååå flink, Stå på videre du er fantastisk❤️❤️😍

    30. Jeg ønsker meg nok junkyard gavekort mest❤️ Denne kalenderen høres spennende ut! Liker at du har så varierende produkter, alt fra krølltang til bamser😘

    31. Hei vet ikke om denne kommer gjennom men håper jeg vinner har veldig lyst til det. Og du er et godt forblide for maaaaaaange folk(:

    32. Jeg ønsker meg gavekort fra junkyard og desenio❤️ Elsker YouTube-kanalen din og bloggen din🙂

    33. Junkyard gavekort, krølltang eller overraskelsen fra make style. Kanskje wow gavekortet også. Hvordan deltar man btw?

    34. Hei! Jeg synes alle produktene fra videoen så superkule ut, men jeg har to favoritter. Det er gavekort på junkyard og klokke fra mango. Vil bare si at jeg synes du er utrolig flnk med det du driver med, og jeg ønsker deg en fantastisk jul 🙂 <3 <3

    35. Jeg liker mango klokka som er i gull den var så pen😻⌚️ eller så likte jeg gavekortet på junkyard😻👖👚🎒👌🏻👌🏻

    36. Hei Jennie❤️Må bare si det DU ER DEN BESTE YOUTUBERN I VERDEN!!❤️Elsker videoene dine❤️ Det jeg ønsker meg mest er et av gavekortene eller rettetangen❤️ Du er superflink med alle sosiale mediene du er på! Stå på Jennie❤️

    37. Jeg elsket ALT!!! Og du seff❤️. Jeg tror kanskje jeg ønsker meg junkyard gavekortet mest. Da kan jeg bli inspirert av de klærne du går med! Elsker deg Jennie❤️

    38. Jeg ønsker meg krølltang fra mast, eller Julia blad! Elsker videoene dine!!!!! Stå på videre:))

    39. Hei:) Videoen var skikkelig bra<3 Jeg har to favoritter: Gavekort på desenio eller den klokka med gull og svart fra mango.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg