Jeg trenger din hjelp

Hei

For tiden er jeg inne i en periode hvor jeg har masse tanker og ideer om videoer jeg vil filme, men så har jeg ALDRI tid, typisk.Nå har jeg jo filmet en god del videoer, men de er publisert på Disney Channel Norge sin Youtube, du kommer dit ved å trykke //HER.

Siden jeg begynte på skolen i høst har det skjedd masse. Jeg har som sakt jobbet med Disney og også med det nye magasinet som jeg er medredaktør i. Bladet kommer ut 12. desember og inneholder mange kule tips, intervjuer med mange kule folk, plakater, DIY og mye mer. Jeg gleder meg supermasse til det kommer ut i butikkene. Jeg har filmet noen videoer selv også til min Youtube kanal, som Vlog fra en dag i Polen, tre JunkYard hauls (Som mange sier at de elsker), Vlog fra Reunion med EF, Vlog fra Disney Event, tester Finsk godteri i sammen med Bahare og sist men ikke minst den store Giveaway videoen. 

Jeg har masse prøver, fremføringer og lekser på skolen i tillegg til håndball og at det er noen som jeg liker å tilbringe tid i sammen med også 😉 For er det noe jeg ønsker mer av så er det tid til å være med venner og de jeg er glad i. Samtidig vil jeg også levere videoer til dere og ha enda mer tid til sosialemedier enn det jeg har hatt i det siste. 

Jeg er veldig glad for å kunne fortelle at det blir Julekalender på bloggen min i desember. Det blir mange kule og fine premier og overraskelser. Jeg skal filme en video og vise frem flere av premiene. 

Jeg har fått mange spørsmål om å lage en Christmastag video. Jeg har filmet dette tidligere også, men lurte på om dere kan hjelpe meg med å kommentere hva slags spørsmål og dilemmaer dere ønsker jeg skal ha med i den videoen. 

FOR  EKSEMPEL

  • Favoritt julefilm?
  • “Alene Hjemme 1” eller “Alene  Hjemme 2” ?
  • Favoritt julekake?
  • Gløgg eller Kakao?
  • Hva ønsker du deg til jul?
  • Hva jeg kjøpe til mamma til jul?

 

Kommenter altså julespørsmål og juledilemmaer i kommentarfeltet så skal jeg svare på disse i en video som kanskje vil få frem julestemningen i oss. 

Tusen takk 🙂

Klem Jennie
 

50 kommentarer
    1. Hej! Jag undrar bara om du skulle kunna göra en yt video med Marcus och Martinus? Till exempel en jul-tag <3

    2. Hei, bare lurer på om du kan lage en jule haul? Der du viser frem jule klær du har kjøpt eller jule ting til rommet i en video? Kanskje også en jule indrednings video? Kakao eller gløgg?

    3. ? Hvor liker du å feire jula?
      ? Hva ønsker du deg mest?
      ? Hvem pleier du å feire julaften med?
      ? Hva pleier du å gjøre på selve julaften/dagen?
      ? har dere noen spesielle tradisjoner?
      ? Hva slags kalender skal du ha?
      Gleder meg til videoen!🎄

    4. 1. Har du “favoritt” farger eller farger du mest bruker om julen?
      2. TOP 5. julesanger?
      3. snøball krig eller å stå på skøyter?
      4. Har du noen juletradisjoner, som for eksempel pakkeleken, familie julekalender, osv.?
      5. Er det noe du pleier bare å gjøre når det er vinter?
      6. Favoritt julemad/julemiddag?
      7. Favoritt yttertøy å ha på dg, som for eksempel, lue, våtter, skjerf, osv.?
      8. 5 must have om vinteren?
      9. Er vinter og Jul din favoritt tid i året?
      10. Hva ønsker du deg til jul?
      11. Er du mye mer ute eller inne om vinteren?
      12. Favoritt “duft” i lys om vinteren.
      13. Har du en bestemt “go to” sminke routine for vinteren?
      14. Favoritt julekalender serie på TV-en?
      15. Kommer du til å følge med på julekalender serien på TV-en i år?
      16. Har du en bestemt parfyme for vinteren?

    5. Foreksempel:
      -Hva pleier du å gjøre på julaften, dagen og kvelden✌🏼️😁
      -Hva ønsker du deg til jul😱🎁
      -Hva er det du forbinder mest med julen?🎉
      – Din favoritt julesang🎧
      -Must have julesminke produkt💄
      -Hva vil du/har gjitt til vennene dine til jul?👭💋
      -Hvilken jul synest du var best og hvorfor?🎅🏼💞
      -To tradisjoner dere har i julen🎉👑
      -Din favoritt julekalender serie på Barne-TV 😘✨
      -Hva vil du gjøre for at denne julen skal bli bedre enn di andre ?😊❤️
      -Hvordan får du julestemning🎅🏼💋💞🎉✨👑
      Her er noen tips, håper du får bruk for noen 😘
      Elsker deg, du er best alltid😍😍🎉

    6. 1. Hvordan får du julestemning?
      2. Beste juleminne?
      3. Har du noen spesielle juletradisjoner?
      4. Favoritt julesang?
      5. Beste juleminne med familien?
      6. Pepperkaker VS julebrus?
      7. Er det noe julemat du hater?(haha)
      8. Pinnekjøtt VS ribbe?
      Elsker deg!!<3

    7. Aldri mer ha jul igjen, eller aldri mer være på telefonen/pc? Du får lov til å blogge da, men ikke ellers få lov til å være på mobilen/pc.

    8. Jeg elsker bloggen din!!!!
      F.eks
      *hvor er favoritt stedet ditt i Norge i vinter/jule tida?
      *hva ønsker du deg til jul?
      *hva er en av dine beste jule minner?❤️

    9. Pleier du og kjøpe gaver til alle i familien
      din som bare er fra deg?
      Pleier du og se en fast film hver jul?
      Hvilke julekaker pleier dere å bake?
      Favoritt julesang?
      Får du lov til og åpne en liten pakke på lillejulaften ?
      Lager du snømann?

    10. Favoritt julesang?
      Hva pleier dere å spise på julaften?
      Hva bringer fram julestemningen hos deg?
      Hva gleder du deg mest til i jul?
      Hvilken type julebrus liker du best?
      Kjole eller bukse på julaften?
      Elsker deeg💜

    11. Alle spørsmålene du skrev! Pluss..
      Hvor kunne du tenkt deg å feire jul annet enn Norge og Østerrike? Eventuelt hvor?
      Hva liker du best med julen?/Hva gleder du deg mest til?
      Hvor lenge har du juleferie?
      Har du noen julegavetips til venninner?
      🎅🎄❄️🎁

    12. – ribbe VS pinnekjøtt🎅🏼
      – hva ønsker du deg mest av alt til jul?
      – hvor skal du feire?❤️
      – hvem skal du feire med?😊
      – grans julebrus Va Hansa julebrus💎
      – beste juleminne?💯
      – hva får du julestemning av?😍
      – hva liker du best ved julen?🎁
      – kakao VS gløgg🍺
      – Julaftens høydepunkt?🍎

    13. Vist du måtte velge mellom å bare spise pepperkaker eller bare julemenn??
      Bare få 1 stor gave til jul eller å få mange småting som du egentlig ikkje trenger??
      Foresten så er eg stor fan❤️ du e ein veldig god youtuber og blogger❤️

    14. Ribbe eller pinnekjøtt?
      Aldri mer gi eller få julepresanger eller aldri mere spise julemat?
      Ikke juletre eller ikke julemat?
      Hva er det beste ønsket du har fått oppfylt(av gaver)?
      Håper du kan si “Hei, Maisen”❤️

    15. 1. Nyttårsaften eller julaften?
      2. Hvor skal du feire jul?
      3. Hva ønsker du deg mest til jul?
      4. Snøengler eller snømenn?
      5. Pepperkaker eller marsipan?
      6. Harde eller myke pakker?
      7. Hva forbinder du mest med jul?
      8. Langrenn eller slalom/snowboard?

    16. Hei Jennie,😘
      Jeg så videoen på Disney Channel Norge og du er sååå flink,😊
      Jeg skjønner at det blir veldig mye og gjøre for deg.Og det er sååå fint at du bruker uansett tid på og skrive på bloggen.💜Gleder meg masse til bladet kommer ut.😘Du er det største forbildet mitt og jeg følger med på hver og en av oppdateringene du har på Instagram og blogg og YouTube.😄⬇️
      Spørsmål:
      1:Hva ønsker du deg til jul?😊
      2:hvordan er din faste dag på julaften?😙
      3:Hvem feirer du med?👨‍👩‍👧‍👦
      4:Ogsen dato slutter dere på skolen til juleferien?😸
      5:Hva spiser dere på julaften?😁
      6:Når opner dere julegaver?😉
      7:Har du det travelt på julaften?😘
      8:feirer du jul alltid hjemme?😃
      Stor juleklem fra Ingeborg.☺️🌸

    17. Ikke feire jul, men få masse gaver eller feire jul uten gaver(med feire mener jeg julekalender,advent,julemiddagen,pynte seg på julaften, osv.)

    18. Hvor skal du feire jul i år?
      Har du en “ugly christmas sweater”?
      Kakao eller gløgg?
      Hvilke er dine topp 3 julefilmer?
      Hva spiser du på julaften?
      Hvilken julebrus er favoritten din? (Kan du sette inn bilde av den i videoen?)
      Hvem skal du feire jul med?
      Hvilke uteaktiviteter liker du best på vinteren/jul?

    19. Favoritt sang i julen?
      Gløgg eller kakao?
      Hva kjøpte du til moren din i julegave?
      Favoritt hårfrisyrer på juleaften og ellers i juletiden som desember?
      Feire jul hjemme eller i Kragerø/Østerrike?
      Ribbe eller julepølse?

    20. Hei Jennie Sofie!❤️
      ?Harde eller myke pakker?
      ?Pepperkaker eller brune pinner?
      ?Jul hjemme eller borte?
      ?Hva gjør du på julaften?
      ?Har du julekalender?

    21. Hei 💘
      1. Hva er den beste julekalenderen du noensine har hatt ?
      2. Hva like du best å gjøre i jula ?
      3. Juleserier ?
      4. Noen fine ideer for gaver til venner ?
      Kunne du filme en wishlist eller etter jul det du fikk ? 😌✨
      TUSEN takk for svarene 😻
      Gleder meg til videoen 🎄💫
      Klem fra Frankrike 💕

    22. 1) Aldri mer jul hjemme eller aldri mere jul borte?
      2) gløgg eller te?
      3) Aldri mer sminke eller aldri mere jul?
      4) ikke gaver eller ikke juletre?
      5) Aldri mer sommer eller aldri mere vinter?
      6) Aldri mere gi eller få julekort ?
      7) Ikke julemat eller ikke julekaker?
      8) ikke blogg, Instagram, Snapchat eller Musical.ly på 2 år eller ikke jul på 2 år?
      Elsker bloggen din, har lest den i over ett åt hver eneste dag. Gleder meg alltid til nye videoer og blogginnlegg❤️Av og til kveldens høydepunkt!
      Du er et kjempebra forbilde for mange!
      Glad i deg❤️❤️

    23. Julegavetips til venninner?
      Hva skal du gi til venninnene dine?
      Tips til julegaver til mamma og pappa.
      Hva ønsker du deg?
      Julegavetips til venninner under 100 og 200kr.

    24. – Gi eller motta julegaver
      – Topp 3 favoritt julefilmer
      – Favoritt jule klesplagg
      – favoritt julekalender program på tv’n
      – hvilke julekalender du skal ha i år?
      – når begynner du å dekorere for jul
      – hogger derre juletre selv, eller kjøper
      – favoritt julekaker
      – 3 beste ting med juleaften
      – kan du ha vlogmas?
      – liker du best pepperkaker eller kakemenn
      💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛

    25. 1. Hva å kjøpe til familie og venner i julegave??
      2. Være julenissen eller vøre hjelperen?
      3. Hva ønsker du deg til jul??
      4. Hvis du har noen juletradisjoner, hvilken liker du best??
      5. Hva syns dj er det beste med julen??
      Jeg er kjempe stor fan og håper du kan svare meg på denne kommenteraren også håper jeg du kan begynne lg følge meg pg like bildene mine på Instagram. Heter kaja_mmerfan også håper keg su kan adde meg på Snapchat der heter jeg kajadokk10. Håper du leser denne kommentaren. Er kjempestor fan av deg og ser på alt som har med deg å gjøre.
      Hilsen Kaja

    26. Kan du lage en julevideo med Marcus og Martinus?👬🎤
      Hvilken adventskalender har du?🎄
      Hva liker du best med julen?👍🏼
      Hva liker du minst med julen?👎🏼
      Favoritt jule-lukt?☺️
      Hva gjør du på julaften?🎄 🎁
      Favoritt julesang?🎤
      Snøengler eller snømenn?👼🏻 ❄️☃️
      Bruker dere å ha juleverksted? 🛍🎊
      Favoritt julegodteri?🍬🍭
      Har dere julestrømper?👣
      Mandarin eller pepperkaker?🍊
      Favoritt juletradisjon?🎄
      Feirer dere julaften hjemme eller med andre?👨‍👩‍👧‍👦
      Lang eller kort nisselue?🎅🏼

    27. Hva ønsker du deg til jul?
      Hva skal du kjøpe til mammaen din?
      Hvordan feirer dere jul?
      Hvordan får man julestemning?
      💗💗💗💗💗💗

    28. Vinterlyd dette året?
      Hva skal du ha på deg på julaften?
      Hva har du kjøpt/skal kjøpe til familien?
      Hvor mange gir du julegaver til?
      Ser familien din på videoene dine?(vet at dette ikke handlr om jula, men jaja)
      Hva spiser du til frokost i juletida (grøt, pepperkake…)
      Hvor mange juleklær har du i skapet ditt?
      Spiser du frokost med familien din?
      Være modell og youtuber eller blogger?
      Hva ønsker du å bli når du blir voksen?
      Top 3 favoritt fag? og ikke fag du liker så godt?
      Vise hvordan du redigerer videoer?
      Hatt en sykdom og hatt familie, men ingen venner eller vært frisk men ingen familie, men masse venner?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg