IT WAS LIT!

Hei! 

Som flere kanskje fikk med seg på snappen min, så var jeg på “Marcus og Martinus” konsert i Oslo i dag. Jeg var utrolig heldig å få billetter og jeg måtte selvfølgelig dra og støtte de. Jeg har kjent disse guttene en stund nå og det har vært helt sykt å se hvor store de har blitt. Ikke så rart egentlig siden de er super talentfulle og de mest sjarmerende guttene jeg vet om. Jeg har sett de opptre på Vinterlyd men jeg aldri en så stor scene som i Spektrum foran så utrolig mange mennesker! Jeg er superstolt av begge to!

Jeg dro inn for å se konserten som startet klokken 13.00. Rett før konserten begynte kjente jeg hvor spent jeg faktisk var. Det ble talt ned fra 10 deretter 9 så 8 helt til 0. Så kom begge gutta opp fra gulvet og alle begynt å skrike. Skal innrømme at jeg begynt å gråte. Det var så spesielt å se de morsomme og tullete guttene jeg kjenner på scene med flere tusen mennesker som publikum. Gråt selvfølgelig ikke hele konserten. Showet de hadde var fantastisk og jeg sang med på hver eneste sang! De hadde helt syke lys i som blinka og lasere som gikk igjennom hele rommet. Det så fantastisk ut! TERNINGKAST 6 😀

Jeg har snappet fra dagen min så ta gjerne å sjekk ut det: Jenniesofiesnap

Til slutt vil jeg takke alle dere som kom bort og ville ta bilde med meg. Dere som sa dere leser bloggen, ser youtubevideoene mine og følger med på hva jeg gjør. Det betyr utrolig mye for meg og jeg blir alltid så utrolig glad når dere kommer bort. Det er også flere av dere jeg kjenner igjen og det er ekstra stas!

Var du på Marcus og Martinus konsert i dag?

20 kommentarer
    1. Vart er kappan från? Den du hade i Jenter i säsong 4? I “alle var der” avsnittet? Väldigt tacksam för svar!

    2. Hei Jennie,☺️
      Det hørtes ut som at du hadde helt fantastisk på konserten.😎
      For noen måneder siden satt jeg og mamma forran PCen og ventet på at billettene skulle slippes ut.Og så så vi at vi kunne bestille men det tok litt tid for og komme inn.Men når vi kom inn så var ALLE billettene utsolgt.Og da sier det litt hvor store dem er.😱
      Så etterpå så kom jo den andre konserten til salgs og den ble jo sluppet ut når jeg var på skolen.Så det var utsolgt når jeg kom hjem.Jeg ble jo kjempeoverrasket det var jo et HELT år til konserten.
      Men noen uker etter så heldighvis så vi at det var billetter til Sande I Vestfold konsert så vi bare bestilte så fort vi kunne og vi fikk billetter.😁Og for noen måneder siden var jeg jo på den konserten og jeg skal ærlig innrømme at jeg gråt i en halvtime.For jeg kunne ikke tro at jeg så dem på EKTE.I flere år har jeg ønsket å se dem på ekte og så fikk jeg det.Så det er helt utrolig hvor fort tiden går,jeg husker at dem sto på scenen i MGP jr 2012 og vant.Og det er hele 4 år siden.Jeg er en stor fan av dem det skal jeg si.😘😘
      Dem er to fantastiske gutter.😉
      Litt lang kommentar.😂😂
      Stor klem fra Ingeborg.💜

    3. Nej desværre. Jeg bor nemlig i Danmark. Men skal med til deres koncert i Sverige og i Danmark. Jeg glæder mig utrolig meget💕 du er en virkelig god Blogger og meget køn. Håber en dag at jeg kan møde dig💎

    4. Jeg var på konserten, og jeg er helt enig med deg. Det var kjempe kult altså💚 Og jeg har møtt deg 2 ganger, å det vil jeg være stolt av😂 Og det var veldig hyggelig å treffe deg igjen og få melding tilbake på Instagram😘 Jeg elsker videone dine og bloggen!♥️♥️😘😆 håper jeg møter deg igjen☺️❤️🍉🤗 det hadde vært veldig kult om du hadde lagt ut bilde av meg på bloggen eller insta eller begge😂 Men det kan du velge selv☺️ Du finner bilde på meldingen jeg sende deg💚 Håper du gjør det👌👌 jeg er veldig stolt av å møte deg! PS: jeg mente i stad at vi hadde møtt hverandre på taxfree’en på Gardemoen☺️♥️💚😘

    5. All Scandinavian fans are so so lucky😞 I watched your snapchat story Jennie and this concert had to be much more amazing there in Spektrum? I hope they will come to Poland in near future.
      By the way I love your blog 😘❤️

    6. Ja, jeg var å så på!!!❤️❤️❤️
      Jeg visste ikke at du var på konserten etter at jeg hadde kommet hjem(men dette vet du fra før av da hehe)… Har skrevet dette på et av bildene dine på instagram👌 Men jeg har veldig lyst til å møte deg en dag..😍

    7. Var er kappan fran? Den du har på dig i säsong 4 i episode “alle var der” . Der du och Lola ser likadana ut!

    8. Tyvärr inte! 🙁 Hade så himla gärna velat se dem i Spektrum, men jag bor i Sverige. Ska gå på deras konsert i Globen & Göteborg! Är supertaggad och så stolt över killarna <3

    9. Hei Jennie jeg var på konserten og så deg utenfor fridays etterpå. Du hadde på deg en superfin caps. Hvor er den fra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg