SPENNENDE!!!

Hei

Nå har det gått et par år siden jeg sist nevnte Vixen Blog Awards. Den gang var jeg 13  år og visste langt i fra hva jeg gikk til og overrasket helt klart ikke bare meg selv men også mange andre. At dere leserene og følgerene mine stemte meg frem til finalist i kategorien Årets Ungblogg den gangen, var helt uvirkelig og de aller fleste under prisutdelingen skjønte nok ikke helt hvem jeg var. 

Jeg blogger fortsatt. Blogger om livet mitt. Deler små og store begivenheter år etter år. Nå, 2 år senere sitter jeg her igjen og spør meg selv om jeg skal være med på denne “bølgen” igjen. Så kommer en kommentar under det nyeste bildet mitt på Instagram. En kommentar i fra en av mine første, trofaste følgere  <3


 

Jeg har sett litt på kategoriene og “Årets Ungblogg” er ingen kategori i år heller. Selv vil jeg vel si at kanskje “Årets livsstil blogg” er den som passer meg best. For jeg vil ha frem livsstilen som IKKE fokuserer på hva man BØR spise, hvor mye og hvordan man BØR trene, om selvbruning, løsvipper, rumpeimplantat og slanke-te. Jeg vil ha frem livvstilen som sier HA TRO PÅ DEG SELV, VEKK MED JANTELOVEN, DU ER MER ENN BRA NOK. En livvstil som sier jeg blogger fordi jeg trives enormt med det ved siden av skole, håndball og tenåringslivet mitt og jeg blogger ikke fordi det er en jobb og betyr penger inn på konto.

Jeg vil dele min hverdag, mine øyeblikk. Jeg ønsker å inspirere, få deg til å le og få deg til å smile. Ikke bare smile til andre men til deg selv.

Jeg vil møte dere, svare dere i kommentarfeltet som jeg liker å gjøre på Instagram. For dere er fantastiske. Det at dere tar dere tid til å kommentere betyr ufattelig mye og den støtten jeg opplever i dere er helt utrolig. Så nå hiver jeg meg på Vixen nomineringen, og om du syns bloggen fortjener å bli lagt mer merke til kan du nominere meg, så får vi se hvor dette fører. For uten dere er jeg ingen godt lest blogger, så denne prisen må vi eventuelt vinne i sammen. 

For å nominere meg må du trykke //HER , da kommer du til et skjema.

Du må gå litt ned på siden og da kommer du til skjema. SKJEMA SER SLIK UT OG DU FYLLER INN SOM VIST UNDER, navn og e-post fyller du inn selv 😉 Som du ser har jeg skrevet inn navn på blogg, youtube og instagram med ” / ”  i mellom 🙂

Når du har fylt inn trykker du send. Det går ikke ann å fylle inn skjemaet som vises over, du må trykke inn på linken for å komme til skjema http://www.vixen.no/2016/11/04/nomineringen-til-vixen-blog-awards-2016-er-apnet/

Man kan nominere frem til 17. november. Om du nominerer meg blir jeg kjempeglad om du legger igjen en kommentar under bildet som jeg la ut på instagram i kveld <3 Jeg forstår at de som nominerer meg er de som liker det jeg gjør, liker bloggen, instagrammen og alt annet jeg holder på med. Derfor vil jeg gjerne følge noen av dere. 

Klem Jennie 
 

13 kommentarer
    1. Kan jeg stemme på deg som årers favoritt?😍 Eller vil du helst bli stemt på som årets livsstilsblogger?😚

    2. Stemt på deg i kategorien årets livsstilblogger, jeg skal også få flere av vennene mine til å stemme fordi du SKAL vinne😍😍😭❤️ Du betyr så mye for meg💎, Visst du vinner som jeg krysser fingrene for at du gjør, så får kanskje andre også se hvor bra og fin person du er 💫❤️ Kanskje du kan få enda flere folk til å få en bedre dag og smile litt ekstra, sånn som jeg alltid få når jeg leser bloggen din 😘 Elsker deg 👑❤️

    3. Hei Jennie,😘
      Nå har jeg meldt deg på,har troen på deg.Du er den beste bloggeren og du fortjener det.☺️😙
      Klem fra Ingeborg☺️😘

    4. Skal nominere deg! Har berre eit lite spørsmål; Når du filmar videoer og ellers tek bilete, kva slags kamera/videokamera brukar du? ♥☺

    5. hei. jeg har stemt på deg! Men jeg lurte på en ting. Jeg trenger virkelig en vinterjakke/kåpe, og jeg lurte på hvor den rosa er fra? Den du har på bildet. 🙂

    6. Nominerte deg:)) du fortjener å få en pris, du har en positiv og inspirerende blogg med mange gullkorn og alle innleggene du poster er utrolig gøyale å lese. Du er merker alltid innlegget hver gang de er sponset. Og du skriver aldri om ting som kan ha dårlig innflytelse på yngre. Og det virker som du bryr deg veldig om leserene dine og tilpasser innholdet. DU er et forbilde for mange Jennie, forsett sånn og du vil komme langt i livet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg