SHOOT TIL KLOKKEN 23.30!!!

Hei!

Beklager for at det ikke kom noe blogginnlegg i går! Jeg kom faktisk ikke hjem før 01.00 på natta og jeg fikk elllers ikke tid i løpet at dagen til å blogge. Jeg snappet i hvert fall en del som kanskje noen av dere så.

I går hadde jeg nemlig OD-dagen min hos Bahare i Juliabladet og vi benyttet faktisk denne dagen til å jobbe med det nye bladet vi kommer ut med om Youtube, andre sosiale medier og lignende! Jeg dro inn til byen i 12.00 tiden og møtte Bahare før vi dro opp til der hun jobber. På kontoret gikk vi igjennom de sidene som er ferdig av bladet og vi planla shooten vi skulle ha senere på dagen. Vi dro deretter ned i sentrum igjen og spiste før vi plukket opp Frida ( en jente som jeg skulle være model med), stylisten og moren min. Vi plukket opp de siste klærne for shooten før vi dro tilbake til jobben til Bahare og hadde en morsom shoot i studioet deres. Bahare hadde også fått tak i en sminkør og en fotograf, så nå hadde vi alt på plass. 

Jeg og Frida skulle være modeler for en slag “lookbook” som kommer i bladet. Det ble defor mange bilder og mange forskjellige antrekk. Det første vi gjøre var å bli sminket før vi ble påkledd utrolig mange forskjellige antrekk. Noen var veldig hverdagslig, noen var mer festlig og noen var mer chill og avslappende! Jeg gleder meg masse til bladet kommer ut så dere får se. Til sammen hadde jeg på meg over 10 forskjellige antrekk!

HER SITTER JEG I SMINKEN!

Dette er noen av antrekkene jeg og Frida tok bilder i. Jeg velger ikke dele alle fordi jeg vil at det skal være en liten  ovveraskelse. I tillegg gjorde jeg bildene svart/hvit fordi det ikke skal avsløre for mye1 Jeg gleder meg sånn til dere skal få se det.



 

Mot slutten av shooten ble det litt stress. Frida måtte rekke det siste toget hennes og mamma og jeg måtte rekke båten! Vi jobbet skikkelig hardt de siste minuttene og så var vi i boks. Frida ble kjørt til togstasjonen og rakk toget sitt og mamma og jeg rakk båten vår! Da jeg kom hjem var jeg ganske siliten men utrolig glad over hvor bra dagen ble!

I dag har jeg hatt besøk og nå sitter jeg og jobber med en video og lekser!

Fulgte du med på snappen min i går?

Klem Jennie

5 kommentarer
    1. Hei Jennie Sofie,😉
      Jeg gleder meg til Juliabladet kommer ut,De bildene Som du la ut på bloggen til den fotoshooten er super fine.Det blir veldig fine resultater av de bildene,du får jo lyset og fargene helt perfekt.👌🏻
      Det ser ut som at du hadde det veldig gøy.
      Klem fra Ingeborg.😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg