JUNKYARD HAUL 3

Hei!

//Samarbeid 

I kveld har jeg slitt skikkelig med å få lastet opp denne videoen til youtube og det var skikkelig frustrerende. Jeg prøvde om igjen og om igjen men det gikk aldri. Heldigvis fikk jeg hjelp av faren min og han fikset det for meg! Endelig kan jeg legge den ut. Bedere sent en aldri, hehe! 

Dette er altså den tredje “JUNKYARD” videoen min! Jeg synes det er utrolig gøy å lage disse videoene og blir så utrolig glad for at dere liker de også! Denne gangen plukket jeg ikke ut like mye som jeg har gjort de tidligere gangene men de få tingene jeg valgte, liker jeg uuuuutrolig godt!

SWEET SKTBS Genser – //HER

Nike Sportswear Jakke – //HER

Timberland Boots – //HER

FILA Sko – //HER

 

 

Håper dere liker videoen! 

Hva tror du neste video blir?

Klem Jennie

11 kommentarer
    1. Hei Jennie Sofie,🌸
      Jeg har ikke fått sett de to siste innleggene dine.Så jeg later som om dette er det nest siste.😂😂
      Jeg hører på Alt jeg ønsker meg,av Marcus&Martinus om jul og jeg hører på Light IT ip og alle de med mye fart i når jeg er på partytime.😁😁Og heartbeat og without you når jeg er trøtt eller noe som har med slapp og gjøre.Så man kan vel si at jeg liker alle sangene.😂😂
      Og så junkyard videoen,Du er utrolig flink med sånne videoer.Når jeg gikk hjem fra skolen i dag så tengte jeg:Jennie Sofie legger ut en video i dag.😱Så jeg løp beina av meg hjem.😂😂For å se på videoen.Og stilen din er superfin,Og jeg gleder meg masse til de andre videoene dine.😘😘Elsker å se på videoene dine og bloggen såklart.😉Klem fra Ingeborg.😚💜

    2. Hei😀
      Lurte bare på om hvis du skal ja et nytt samarbeid med junkjard, kan du bestille litt billigere klær slik at det er litt mer aktuelt for oss? (Ikke negativt ment, eelsker videoene dine😅😍)

    3. Har prøvet og trykke på linket til fila skoene, men der komme ikke noget frem. Den siger bare at siden ikke virker. Hved du hvor jeg ellers kan købe de sko, for jeg syntes de er vildt fede💎💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg