Var redd for at det skulle skje

Hei!

Etter å ha prøvd utrolig mange ganger kom jeg meg endelig inn på bloggen. Fikk flere kommentarer på at folk ikke kom seg inn på bloggen min i dag og jeg tror at det bare har vært en feil med blogg.no helt til nå. Heldigvis kom jeg meg endelig inn og kan skrive til dere. Jeg beklager for så få innlegg denne uka. Jeg har hatt masse lekser og skolearbeid i tillegg til at jeg har vært syk. Jeg er endelig ferdig med skolearbeidet og klar for helg! Var nesten litt redd for at noe som aldri før har skjedd skulle skje i dag. Det har aldri vært to dager på rad uten innlegg på bloggen min og heldigvis skjedde det ikke denne gangen heller. Men innlegget blie litt annerledes enn jeg tenkte ettersom jeg ville forte meg med å legge ut noe til leserene mine siden klokken nå nærmer seg 21.00

I morgen har jeg faktisk utrolig spennende planer. Jeg skal nemlig ha en photoshoot med Håkon Jørgensen. Han var med og filmet da jeg hadde NOBE challenge og i tillegg tok han noen bilder av meg. Jeg syntes han var superflink og fikk derfor ordnet en ny shoot for å ta noen kule bilder. Jeg dro ut for å se etter litt klær til shooten og kom over masse kult på URBAN så det vil bli litt forskjellig og nye outfits jeg tar bilder med i morgen. Gleder meg veldig i hvert fall!

Shooten er i Oslo og det er meldt fint vær så det må jo bare bli en flott dag.

 

Neste uke har jeg bare skole til onsdag og det er utrolig deilig! Jeg har OD-dagen torsdag 3.november og så har jeg fri dagen etter! Yeahhh!

Skal du jobbe på OD-dagen?

Klem Jennie

4 kommentarer
    1. Hei Jennie,😉Jeg gleder meg masse til å se de nye bildene,du er alltid veldig pen på bilder og du er jo det ellers og da.😘Det er ganske fort gjort og bli syk på høsten så jeg ønsker deg masse god bedring.Mange klemmer fra Ingeborg.☺️☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg