HA DET BRA NORGE

Hei

I dag er jeg faktisk superstressa, men tar meg uansett tid til å koble av med å skrive et lite blogginnlegg. For klokken 06.00 i morgen tidlig har jeg oppmøte på skolen og da går bussene videre til Gardermoen for avreise til Polen. Jeg gleder meg masse, masse, masse, selv om jeg vet at dette også blir en tur med masse inntrykk og spesielle opplevelser. Jeg er også i overkant en følsom person og kommer nok til å ta mye veldig tungt. Vi skal blant annet besøke et par konsentrasjonsleire fra 2 verdenskrig, men vi skal også besøke en polsk skole og det blir spennende. 

Jeg er alltid treg med å få pakket når jeg skal ut å reise, så jeg sitter fremdeles og ser oppgitt rundt meg i et virrvarr av klær og forsøker å finne ut av hva man trenger å ta med seg.

Da jeg var i byen på fredag sikret jeg meg i hvertfall et veldig behagelig reiseantrekk, så det har jeg i hvert fall klart.

Dette stilige settet i fra Wow.

 

Mange lurer på om det vil bli oppdateringer i sosielemedier når jeg er i Polen og det vil det. Men jeg lurer på hvor dere syns det er viktigst at jeg er aktiv. Blogg? Instagram? Snap?

Hva syns du?

Klem Jennie

47 kommentarer
    1. Jeg syntes at du burde være mest aktiv på bloggen også kanskje noen få snapper på Snapchat og noen innlegg på Instagram💖Men mest på bloggen, foresten så fint antrekk 💖💖🍁🍂

    2. Husk å pakk med deg varme klær! Har selv vært der med hvite busser! Det er utrolig trist på konsentrasjonsleirene og da blir det også kaldt. Så pakk gjerne med deg en vinterjakke, skjerf og kanskje til og med ull. Bare noen tips fra meg❤️ Digger bloggen btw💓✨

    3. Kanskje på snap der du kan filme, og ta bile når du er der😊 Jeg skal å dit til neste år med klassen!

    4. Je vet hvor krevende det kan være å blogge, og få tid til det! TRO MEG, planen i polen er alltid fullstappet, så jeg tror nok instagram er det beste!!! NYT TUREN SÅÅÅ mye, husk å gjør det!!

    5. Jeg synes det er morsomst å se på snappene dine fordi da er det mer direkte liksom. Da er det ikke et “planlagt” bilde som blir lagt ut sånn som på instagram💛

    6. Jeg vil helst at du skal holde bloggen oppdatert☺️ Skjønner kanskje at det blir litt vanskeligere enn å holde insta oppdatert❤️ Men for meg er det gøyere å lese bloggen, for da får jeg med meg mange fine bilder, og hva du har gjort de forskjellige dagene☺️❤️ Eller du kan lage snapvideoer?❤️ Men ALT er opp til deg❤️❤️

    7. Ååå lykke til i Polen. Jeg var nettop på polentur med Aktive Fredsreiser. Det var veldig gøy og sånt, men det var mye tungt og dystert. Nå er det mye lettere å forstå hvordan det faktisk var og mye lettere å lære om noe du har sett med egne øyne. Så du bør bare nyte turen og ikke la besøkene i konsentrasjonsleirene ødegge turen din, sånn som jeg gjorde. Nå angrer jeg litt på det, men man kan jo ikke noe for hvordan man reagerer. Lykke til, Jennie Sofie! Kos deg masse<3

    8. Synes instagram eller snap! Føler det blir alt for mye for deg visst du skal legge det ut på blogg for det er på en måte litt ‘større’. ❤️❤️❤️ Kos deg på turen!! Jeg reiser på onsdag morgen kl. 05:00.

    9. Hei,
      Jeg synes du bør være mest aktil på bloggen, fordig det er ikke alle som har snap eller IG.❤️ Men håper ihvertfall du legger noe ute på bloggen da😘
      SUPER STOR FAN AV DEG OG BLOGGEN OG ALT MED DEG❤️😘😍

    10. Var i Polen på klassetur i september, og da hadde vi 30° og sol HVER dag! Det var sykt digg 🙂 Kos deg mye, det kommer til å bli en minnerik tur

    11. Var i Polen i høstferien med klassen min<3, det jeg syntes var gøyest var båt turen hjem (ikke fram for da spydde jeg... :/), besøke de forskjellige plassene (Som for eksempel: Auswitz, Stasifengselet, Birkenau og dei:D) og bussturen... var mye i buss, men kan forstå litt hvorfor de syntes det var gøyest. Etter besøkene av de forskjellige leierene og plassene, får de dg nesten til å se på verden helt annerledes. (hvertfall for meg<3). Håper du koser deg masse der. Glad i deg Jennie <3 du er et stor forbilde for meg med alt som du gjør xD

    12. Liker aller best snapchat, men da må du jo bruke 4G og det koster mye penger og så har du Instagram som også er kjekt å se på, men det kan være at det er dårlig nett/ wifi (vi hadde hvertfall ikke nett/ wifi når vi var på båten/ hotellet), mens på bloggen så gjør det ikke noe om innlegget er kort eller langt <3

    13. Det er ikke så viktig for meg hvor du gjør det, så lenge vi leserne dine ikke stresser deg!
      Hvis du gjør det på enten snapchat, instagram eller bloggen, så er jeg fornøyd, men du kan bestemme for deg hva som er enklest.
      Jeg synes at du skal prioritere skolen først og kanskje heller bare ta noen bilder/videoer også legge det ut en dag du har litt bedre tid:-)
      Jeg har forresten vært der du er nå i Krakow, da jeg besøkte broren min..(han studerer der nå)
      Håper du kose deg i Polen!!

    14. Hei koselig blogg du har! Håper du har lyst til og sjekke ut min blogg kaldt: lekerfotograf.blogg.no. Jeg er ny og ønsker å få flere lesere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg