LENGE SIDEN

Hei!

Håper alle sammen har hatt en fin dag. På skolen i dag hadde jeg valgfag og det var utrolig gøy. I år har jeg fysisk aktivitet og helse som valgfag og det trives jeg veldig godt med. Vi gjør alt mulig! Vi sykler, løper, driver med friidrett og masse moro ballspill som basket, vollyball, håndball og fotball. Ellers i dag har jeg jobbet med skolearbeid og tatt et deilig bad!

Nå er det også en stund siden jeg har delt instagrambilder her på bloggen! Jeg har faktisk lagt ut en del og det blir alt fra 1-2 bilder daglig ( som oftest). Prøver i hvert fall å legge ut oftere hehe. Så her er de! Tror faktisk jeg har lagt ut flere bilder enn dette siden sist, så om du vil se flere er det bare å sjekk ut instagramprofilen min HER. 

 

 

Hva er din favorittsport?

Klem Jennie
 

17 kommentarer

Siste innlegg