Tapt ferie

Hei

For øyeblikket er jeg på vei hjem i fra noen herlige dager på fjellet. Er utrolig glad og takknemlig for at familien tok denne turen i sammen og fikk en opplevelsesrik langhelg i siste del av høstferien. Vi har ikke hytte selv, men leide en i noen dager. I går var vi og kjørte ATV og fikk besøk av venninner som bor like i nærheten av der vi var. I dag avsluttet vi ferien med klatring og zipline, kjempegøy og selv om vi nå sitter i veeeeeldig treg kø hjemover er det verdt det. 

Starten av ferien var alt annet enn god. Jeg var trist og lei fordi jeg måtte bruke mye av fritiden min på å jobbe med en presentasjon som skal fremføres i morgen. Jeg følte rett og slett at deler av ferien min nærmest ble frastjålet meg. For meg er ferie utrolig viktig. Noen av dere legger kanskje merke til at når jeg har ferie så kobler jeg litt av. Jeg er ikke av den typen som tenker at når jeg har fri, da skal jeg blogge masse og filme masse for ha ting og innlegg å poste ved senere anledninger. Nei, jeg blogger ellers så mye at jeg heller senker skuldrene litt ekstra i ferier og tar meg ekstra tid til brettspill og familiekos. 

Ferien er altså over. Det skjer masse spennende fremover. Overraskelser til dere, videoer og mye mer. Allerede om en uke reiser jeg til Polen.

 


 

Er din høstferie over, eller begynner du ferien din nå? 

Klem Jennie 

14 kommentarer
    1. Trist at deler av ferien din blir brukt på skole, når det er det vi driver med til vanlig også…
      Men håper det avslutta bra og at dere kommer igjen en annen gang!😊💕

    2. Høstferien min begynner nå, men vil ikke akkurat kalle det ferie for uken etter ferien er det 2 presentasjoner, 1 innlevering og en prøve.

    3. Holder også på å øve til presentasjon til imorra. Har om deg faktisk, vi kunne bestemme hva vi ville ha en presentasjon om, så håper jeg får en sekser, tenker ikke å ha noe notater! Tanken på at det er skole imorra gjør at jeg får vondt i magen:((

    4. Åå gøy at du skal til Polen, jeg var på Polentur med aktive Fredsreiser for ca em måned siden, det var en helt fantastisk opplevelse💕

    5. Hei! Skjønner at du blir lei. Er ikke så morsomt å gjøre skolearbeid når man har ferie. I ferien er det liksom litt deilig å koble og kose seg med familie og venner. Håper du har hatt en fin ferie på fjellet da☺️ Starta på skolen idag etter ferie. Elsker deg og bloggen din du er et stort forbilde for meg❤️❤️ Hva skal du i Polen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg