JEG ELSKER DET!

Hei!

Flere av dere har kanskje fått med dere at jeg ikke er hjemme akkurat nå. I går dro nemlig familien og jeg til “Hallingdal feriepark”. Vi har leid en hytte vi bor i og vi dro hit for å gå tur på fjellet, klatre, padle kano og kjøre motorcross. Siden vi kom i går gjorde vi ikke noe annet enn å pakke ut og bli kjent med området. I dag derimot dro vi opp på fjellet og gikk en tur på litt over en mil. Jeg elsker å gå på fjellet spesielt om høsten. Jeg liker å ta på meg turtøy og oppleve naturen. Jeg var nok litt ekstra gira fordi jeg nettopp kjøpe meg ny turbukse og turjakke. Hahaha!

 Vi var også utrolig heldige med været i dag og hadde så og si bare sol. Jeg tror det endte opp med at vi gikk i litt over 3 timer. I starten var det utrolig mange oppoverbakker og det føltes nesten litt som at vi aldri skulle komme frem, men vi gjorde det til slutt selvfølgelig hahah. 

Litt kjipt at det er siste feriedag i dag, men det betyr kanskje at du begynner din ferie?





 

Hva har du gjort i dag?

Klem Jennie

 

27 kommentarer
    1. Så fin du er Jennie.😘 Bor I nærheten og har utrolig lyst til å møte deg!!💕 Mulighet I morgen??
      Superfine turklær forresten. Hahah😂
      Klem

    2. Vet du hva området du var på i fjellet i dag, het? Jeg bor på Ål og er litt nysgjerrig på hvor du har vært;))

    3. Idag har jeg vært på skolen hahah. Fikk høstferie idag<3 🍂 Reiser til Polen på klassetur på søndag😚

    4. Du får kose deg kjempe mye i hytten. Alltid godt å komme seg litt bort og ta det helt med ro. I dag har jeg slappet av, og nå bærer det snart på kino 🙂 Ha en kjempe fin helg!

    5. Jeg har også gått tur i dag! Jeg gikk med familien min opp en slalom bakke nede i dalen. Det var ikke så lang tur for vi gikk til Gaustatoppen i går så da tok vi en litt kortere tur i dag. Deg kjentes også ut som om vi aldri kom på toppen for det var jo bare oppoverbakker😂 Kos deg kjempe mye Jennie!!!❤️❤️

    6. Fikk høstferie i dag😊 Jeg har kjøpt den boka “slik blir du en IG-stjerne” som du er med i!

    7. http://www.blogglista.no
      Jeg har gleden av å introdusere en ny tjeneste som viser live statistikk og ranking på din blogg, sammenlignet mot andre norske blogger. Statistikken er basert på skandinavisk trafikk. Nettsiden er for øyeblikket i betaversjon, men skal realiseres iløpet av måneden(Her vil det komme bloggforum og mye annet). Betaversjonen ble lansert for noen minutter siden og det er allerede nå muligheter for å starte registreringen. Er du tidlig ute, kan dette gi deg mye trafikk til din blogg 🙂
      Det som må gjøres er:
      1. Lim inn fullstendig URL fra forsiden til din blogg.
      (Gå inn på nettsiden og kopier url fra forsiden)
      2. Velg navn på blogg og kategori.
      3. Du får en verifikasjonsfil, denne må lastes opp i root på nettsiden din.
      4. Legg til en liten kodesnutt, som du får etter registrering. (Innenfor , ligger som oftest i footer.php)
      Denne må plasseres innenfor bloggens hovedside, ettersom at det er denne koden som starter analysen av din trafikk.
      (Om dette er vanskelig, kan jeg hjelpe deg på vei om du er blant de 500 første påmeldte bloggene, ta da kontakt på [email protected])

    8. Jeg har vært på toppen av Hallingskarvet og kjørte jeg forbi Hallingdal feriepark😅. Har hytte i Ål og har vært på bistroen og klatreparken mange ganger😊. Kos deg!❤

    9. Åå så herlig ut!❤️ Du får kose deg resten av helga Jennie :)) om jeg får spørre, så var jeg litt nysgjerrig på hvor denne turjakka er fra? så veldig fin ut på;)

    10. Hei! Fy, for en herlig jente du er<33 Håper du kan ta en titt innom bloggen min:) (eliseeee.blogg.no) Er så stolt over alt du har fått til på disse årene<33

    11. Super fine bilder! Vet du ikke har bilde av ansikte ditt her, men du er sykt pen! Elsker deg og bloggen din. Og foresten du virker veldig snill!<3
      Klem!:-D

    12. Jeg lurer på om du har lange negler om du har det er det vanskelikt og spille håndball
      Og du er super pen 😻😻

    13. Hei Jennie Sofie jeg elsker å se på videoene dine😄👌, men jeg lurer på om du kan årne en video med Amalie Olsen 🙏hun som er med på the club og hun har en egen kanal på YouTube å jeg liker videoene hennes😀

    14. Hei Jennie Sofie jeg liker videoene dine💕, men jeg lurte på om du kan ordne en video med Amalie Olsen🙏 hun som er med på the club og har sin egen YouTube kanal , 😀😄jeg liker å se på videoene hennes også.

    15. Hei Jennie Sofie jeg liker videoene dine kjempegodt👍 men jeg lurte på om du kunne ordne en video med Amalie Olsen 🙏🙏🙏hun som er med i the club og har en egen YouTube kanal 😀👏
      Bare vis du kan da😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg