Work work work work work

Hei!

Dere som har fulgt meg på snap i dag har kanskje sett at jeg ikke har vært hjemme! Jeg var nemlig med Bahare fra Juliabladet og vi arbeidet med det kommende bladet vårt. Det skal være om YouTube, andre sosiale medier, DIY's og masse gøy. Jeg møtte derfor hun og en fotograf i byen og vi dro hjem til Bahare for å jobbe.

Vi lagde mange kule DIY's og vi filmet i tillegg en video til kanalen min. Den kommer nok om ikke så alt for lenge. Tiden gikk utrolig fort og fra at klokka var 11.30 ble den plutselig 18.30. Bahare fulgte meg og fotografen til bussen. Jeg hoppet på første bussen jeg så og jeg løp for å rekke båten. Jeg sitter derfor på båten nå og blogger fra mobilen min. Det har vært en lang men utrolig morsom og spennende dag!

Både Bahare og jeg har snappet hele dagen så om du vil se noen av tingene vi lagde og alt vi gjorde, følg oss på snap. Bahare la ut snaps på: Juliabladet. Og jeg la ut snaps på: jenniesofiesnap

Følger du oss på snap?

Klem Jennie

7 kommentarer
    1. Så bra at dagen var velykka 🙂 fine bilder. Følger dere ikke på snap nei, men det er fordi jeg ikke bruker snap noe særlig. Håper du har fått en fin snart på ei ny uke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg