SØKER KJÆRESTE…….

Hei

I helgen ble jeg intervjuet da jeg var på et event og ble stilt noen spørsmål om alt i fra hva jeg holder på med for tiden, om jeg har kjæreste og også hva jeg ser etter/liker i en gutt. Det er visst veldig fokus på dette med om man har kjærste eller ikke når man er litt kjent kan det virke som. Marcus og Martinus får jo også stadig spørsmålet om de er forelsket, om de kunne blitt sammen med en fan og lignende. Det samme gjelder Isac som ofte får spørsmål om hva slags type jenter han liker. 

Det ble visst lagt veldig vekt på at jeg er singel og ikke har vært på date i dette intervjuet, begge er helt riktige opplysninger, men hva jeg selv syns om dette kom jo ikke like klart frem. 

Jeg tenker ikke noe spesielt over at jeg ikke har kjæreste. De fleste vennene mine har faktisk ikke kjæreste. Det er ikke slik at jeg leter etter en kjæreste, jeg er nok av den typen som først vil bli godt kjent med noen først. Jeg husker en gang jeg var betatt av en gutt, sånn skikkelig etter å ha sett han flere ganger og også vært bittelitt rundt han med andre venner, men så viste det seg at han var alt annet enn min type….sånn personlighetsmessig. Jeg har også opplevd å ikke syns at en gutt er spesielt kjekk ved første, andre eller tredje øyekast, men når vi ble mer kjent og den supre personligheten kom frem ble jeg litt småforelska. 

Mange tok visst informasjonen om at jeg var singel og har ikke har vært på date som at dette var noe jeg virkelig ønsket å gjøre noe med. Nesten som at jeg la ut en datingannonse, hehe. Jeg har fått utrolig mange meldinger og mailer med masse gode ord og tilbud om dater, men jeg må nok takke nei. Fordi det var så utrolig mange kan jeg ikke sette meg ned å svare alle, men vil bare si at det ikke har noe med personene å gjøre. Det er rett og slett bare det at jeg ikke har tid rett og slett og at den dagen jeg blir forelska så blir jeg forelska. Det er ikke noe jeg forsøker å bli, om dere skjønner. Men jeg blir absolutt betatt med jevne mellomrom. Haha! Håper dere forstår<3

 

Har du kjæreste?

Klem Jennie

 

33 kommentarer
    1. Haha, åhh!
      Håper du ikke glemmer at du enda er ung Jennie, og du trenger ikke en kjæreste før du er “klar” for det. Har ikke kjæreste selv, og synes ikke det er nødvendig heller. I min alder føler jeg det er viktigere å “finne” seg selv, og å bli helt trygg på seg selv.
      Med utseende og personlighet som deg Jennie tror jeg ikke det blir noe problem for deg å finne en kjæreste, hehe.
      Klem❤️

    2. Julie Melek: Det jeg prøvde å få frem, hehe! Helt enig at man ikke må ha kjæreste. Tenkte mange missforstod intervjuet så måtte skrive et innlegg der jeg forklare hva jeg egentlig mente<3<3
      Klem

    3. Hei Jennie Sofie 🙂
      Forstår deg utrolig godt. Du har faktisk et liv å ta deg av. Som: wow, blogger, (litt skuespiller) og intervjuer. Så forstår deg 😉 Du har jo også familie du må være med! Kos deg her å nå, å ikke tenk på fremtiden og heller ikke så mye om gutter. Det viktigste er også å finne ut hvem man er osv, som Julie Melek sa. Klem <3

    4. Hi there! All that is so true what you wrote. I don’t have boyfriend and I haven’t been on a date too, as you I don’t look for him either. I am pretty happy with myself😄❤

    5. Nei har ikke kjæreste😢
      Men jeg er skikkelig betatt av en, og alle sier at vi passer sammen og at han liker meg, men jeg føler jo bare at han synes jeg er plagsom😭Hva skal jeg gjøre?💞

    6. Hei😄Du er veldig fin😊Men ikke bli sammen med tinus pliss elsker han og han skal bli min😄😄😄😍😍😍😘😘😘😊😊😊

    7. Helt enig med deg Jennie 🙂
      Jeg Hadde rundt 6 kjærester totalt rett etter hverandre i en periode i 8./ begynnelsen av 9. og ingen av dem var “perfekt” for meg. Var sammen med de i ca 1-4 måneder hver. Med den tida kunne jeg brukt på å bli kjent med noen som faktisk var riktig for meg. Jeg var vel litt dum og desperat etter kjæreste på den tiden.
      Uansett Flott innlegg Jennie 🙂
      ~Leonard, 15

    8. Helt enig med deg Jennie 🙂
      Jeg Hadde rundt 6 kjærester totalt rett etter hverandre i en periode i 8./ begynnelsen av 9. og ingen av dem var “perfekt” for meg. Var sammen med de i ca 1-4 måneder hver. Jeg var ganske dum og desperat etter kjæreste på den tiden. Man trenger jo selvfølgelig ikke kjæreste når man er ung, det er viktig å finne seg selv å kose seg med venner og det man har.
      Uansett Flott innlegg Jennie 🙂
      Klem
      ~Leonard, 15

    9. Du inspirerade mig till att börja blogga igen! Tack! <3 Jag har inte någon pojkvän, har haft och hade kanske velat nu för jag har inget att göra på helger och sådant, är 17år! Måste vara jobbigt för typ Marcus & Martinus och Isac att ständigt bli frågade frågan, låt dem vara liksom haha.
      Kram på dig! <3

    10. Jeg er faktisk dypt forelsket akkurat nå <3
      Vet at vi antakelig aldri kommer til å bli sammen, men det gjør ikke noe jeg er tross alt bare 15 år. Jeg er uansett veldig takknemlig for at jeg får lov til å oppleve dette, jeg lærer jo faktisk veldig mye av de 🙂

    11. Hei Jennie❤️Vi er egentlig ganske like☺️Vi begge tenker at kjærester er ikke verdens viktigste ting❤️Og man kan vente til man er klar😊Nesten alle jentene på trinnet har kjæreste men de tenker bare på og være populær🔥Vi må bli kjent en dag😻Klem fra Andrea❤️😻🔥

    12. Jeg har ikke kjæreste men er sikkelig betatt av en gutt i klassen min og tenker på han hele tiden😍💚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg