MEG NÅR JEG REDIGERER

Heyyy!

I dag var jeg byen med skolen på en slags klassetur og det var egentlig veldig gøy og koselig! Etter turen ble jeg igjen i Oslo i sammen med noen venner og vi dro blandt annet innom noen butikker og Starbucks før vi tok turen hjem til Neosdden igjen. etter at  jeg kom hjem har jeg øvd litt til kommende prøver og jeg har begynt å redigere vloggen fra søndagens event med Disney! Jeg lurte derfor på hva jeg skulle blogge om siden videoen ennå ikke er ferdig og klar til å legges ut. Dere ser jo resultatet av alle videoene jeg redigerer men dere ser jo aldri meg når jeg redigere. Det er alltid noen ting jeg gjør før jeg redigere en video, neste en liten huskeliste haha. 

1. Jeg hopper inn i noen behagelige klær. En joggebukse og en deilig genser<3

2. Jeg fjerner all sminke min.

3. Jeg setter opp håret in en “messy bun” eller en hestehale

4. Siste steg er å finne frem noen høretelefoner så bare jeg kan høre det jeg driver med og ikke alle rundt. 

Her er et bilde som utfyller de fire kravene hehe!

Processed with VSCO with b1 preset

Har du et koseplagg, eller noe du slapper ekstra godt av i?

Klem Jennie

 

7 kommentarer
    1. Åå, jeg så deg i dag! Du hadde på deg skinnjakke, skjerf og hadde satt håret ditt i hestehale. Du er kjempefin i virkeligheten. Kunne ønske jeg kunne gå bort og sagt hei, men var med klassen min heheh <3

    2. Hei!
      For det første så elsker jeg å gå i koseplagg og det er en genser som jeg fikk i gave og
      favoritt sokkene mine som er deilige, som også er fra en venninne.
      For det andre har du farget håret?
      Og hva slags hårprodukter bruker du til å få håret glatt

    3. Hei 🙂 Hvilke hodetelefoner har du? Jeg har også sett de på din Instagram og jeg synes de er utrolig fine! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg