VI SEES IGJEN

Hei!

Beklager for at det ikke kom noe innlegg i går. Som flere sikker fikk med seg på instagram og snap i går møtte jeg Isac i byen. Det var utrolig lenge siden vi så hverandre sist. Da jeg kom hjem etter å ha vært lit med han brukte jeg en god del av tiden min på å redigere en kommende video. Derfor ble det ikke noe innlegg. 

I dag var jeg også i byen og det var også for å møte noen jeg ikke har sett på lenge,nemlig Lila!!! Dere som har fult meg en stund på bloggen vet nok hvem det er. Sist vi så hverandre var høstferien for et år siden da vi var sammen på Gran Canaria! Et år hadde gått siden jeg så henne sist og da hun sa hun skulle til Oslo måtte vi bare møtes. Vi brukte tiden sammen til å titte i butikker, gå rundt og spise ute. Vi kjøpte faktisk ingenting men det var nok fordi vi snakket oss helt bort da vi gikk inn i en butikk. Vi spiste lunsj på Olivia på Aker Brygge og det var også superkoselig!

Om du vil se flere bilder har jeg snappet en del fra dagen! Snappen min er : Jenniesofiesnap 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with b1 preset
 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

 

Har du noen venner som bor lagt vekk fra deg?

Klem Jennie

14 kommentarer
    1. de såg ut som dere kosa dere neste gang eg skal til oslo som er på 3 mnd skal eg møte ein veninne eg ikkje har set på 2 år de blir godt og se henne igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2. Hei, vi ble veldig inspirert av stilen og bildene i dette innlegget. Vi lurte på om du kunne besøke bloggen vår, sånn at vi kanskje får litt tilbakemelding på det vi gjør? Takk

    3. Elsker slike innlegg hvor du forteller om dagen din bare! At du har vært inne på byen med en vennine, eller at du har vært hjemme og slappet av ogsånt. Elsker hele bloggen din✌🏼️

    4. Hei jennie!
      Jeg elsker bloggen din og lurer på om du kunne lagd en Q&A video der folk stiller forskjellige spørsmål om deg.?

    5. Hei jennie! Jeg kommer fra sørlandet(kristiansand),var i oslo på fredag til lørdag siden jeg var på justin bieber konsert på fredag,(noe som var kjeeeeeeeeempeeeeeeee gøy!!!) åååå jeg var i oslo på lørdag og fredag synd jeg ikke møtte deg☹️Har hatt veldig lyst til å møte deg😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg