Vil du vite hva jeg har på brødskiva???

Hei

Først vil jeg bare si tusen takk til alle dere som viste meg så enormt god støtte og ga meg masse tilbakemeldinger på bloggen min forrige dagen. Det betyr mye at dere tar dere tid til å kommentere og den dagen fikk jeg også høre deres meninger. Det er ikke bare bare å skrive innlegg hver eneste dag, det er bare å forsøke selv. Heldigvis føler jeg at det skjer en del “spennende” i livet mitt, for ellers ville nok bloggen gått dukken. Innlegg hver eneste dag ville til slutt måtte bli innlegg om hva jeg har på brødskiva til 3-4 innlegg i uka om “I dag gjorde jeg lekser og var på trening”.

Flere av dere skrev at dere likte videoene mine som viser antrekk,  spesielt  ” Junkyard try on haul”. I dag filmet jeg derfor en slik video, som takk til alle dere som kommenterte det 😉 Jeg skal få redigert den så fort som mulig, men i kveld er det trening.

Jeg er ferdig med uken sine prøver og presentasjon og gleder meg veldig til helg. Kanskje jeg klarer å ta meg selv litt i nakken og snappe litt ekstra fra helgen min også. 

Ønsker tips til videoer jeg kan filme, men ikke MORNING ROUTINE

Processed with VSCO with a5 preset

 

Klem Jennie

44 kommentarer
    1. Makeup routine, vlogger, månedens favoritter Og del 2 av whats on my iPhone 😍 Hadde vert sykt gøy om du gjorde noen av disse 😊💋 eeeeeeelsker deg uendelig mye😍😍 #Idol👑

    2. Jeg kunne tenke meg videoer som:
      Ny sminke rutine
      Mixed up makeup challenge
      Spørsmålsrunder, kanskje med et tema noen ganger
      Videoer med venner
      Vlog
      F.eks 20 fakta om meg
      Ny “what’s on my iphone…”
      Basic challenger
      Kanskje “hva jeg ønsker meg nå som det nærmer seg jul” video, hehe
      Noen forslag jeg liker å se på!
      Hvorfor ikke morning routine forresten? Bare lurer 🙂

    3. ? Story time
      ? flere vlogger/vlogmas- Du er kjempe flink til det!!
      ? DIY
      ? ny sistertag video
      ? Skole-tips
      ? back to school
      ? sminkevideo
      ? Matvideo
      ? negle-video
      ? outfits for school
      Klem🎉🎉🎉

    4. Hei!
      Elsker bloggen din, og hver gang det kommer ut et innlegg blir jeg glad(Hehe) jeg lurte på om du kunne lage en månedens favoritt video eller en Get to know me tag??🌟👍🏼 Håper på svar

    5. Kan du ha sånn story time eller sånn roast video der vi kan roaste gamle bilder av deg du legger den ut på insta og skriver ” roast me” så lager du en video der du leser kommentarene

    6. Hei!!
      Du kan du ha sånn roast video der du poster noen bilder av deg så ja skriver vi ting så lager du en video der du leser dem

    7. Challenger!
      Vlog!
      Veldig gøy og koselig med vloggen av “EF party’et” du var på😘 Hadde vært veldig gøy med flere vlogger!!! Du er VB blogger💜💜 klem Mille

    8. Oppdatert what’s on my iPhone og vlogmas. Hadde digga hvis du kunne hatt vlogmas i desember eller vlogmåned i høst 😍👌🏻

    9. Kan du legge ut bilde/bilder Med den hvite buksa på å få med rumpa på bilde? Du har verdens diggeste rumpe!

    10. Hverdags sminkevideo eller en challenge. Når kommer del 3 av spørsmålsrunde språkreise med EF Malta 2016? Elsker deg❤️😚

    11. Make-up routine
      Innkjøpsvideoer(når du har reist eller handlet masse)
      Junkyard ting(elsker samarbeidet med dem)

    12. Hose toure video?☺️ Har såååå lyst å se huset ditt/deres!!💞
      Likte veldig godt den vlogen du lagde når du var på EF-party så hopet på om du Kankje kunne begyne å vloge oftere?😬❤️

    13. Vil gjerne at du lager en video om skoletips, som for eksempel inneholder hvordan man øver til prøve, hva du har i skolesekken din, tips til å bli flinkere på skolen, osv <3

    14. Hei 😊 Jeg har har veldig lyst til at du kan ha mixed up make up challenge med Tuva,Ella eller Søstera di om hun vil. Eller Månedes favoritter for september☺️ Stor fan av deg😊

    15. Hei😜
      Lurer på om du kan ha en mixed up makeup challenge med Tuva,Ella eller søstera di om hun har lyst ☺️ Også lurer jeg på om du Jan ha en månedens favoritter for September 2016. 😝
      STOR FAN AV DEG😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg