FOR DE SOM IKKE ORKER Å HANDLE I BUTIKK

//annonselinker

Hei

Endelig fredag men også litt kjipt. Det blir utrolig godt med en pause fra skolen, men må allikevel arbeide til prøve i starten av neste uke i to fag og en presentasjon. Det blir derfor ikke så mye tid til å dra ut på shopping etter deilige høstgensere, luer, bukser ol. Jeg tok meg derfor heller en titt på JUNKYARD og plukket ut nok en gang noen superkule plagg jeg satte sammen til stilige antrekk. De er bestilt nå og med en gang jeg mottar pakken planlegger jeg å filme enda en “try on haul” siden så mange likte den og ville at jeg skulle lage flere. Jeg gleder meg masse til å prøve på tingene jeg har bestilt og sist men ikke minst filme og redigere videoen etterpå. 

Jeg skal ikke vise dere hva jeg har bestilt før pakken kommer men her er noen bilder fra sist gang jeg lagde HAUL!

Legger med videoen for dere som kanskje vil se den igjen, hehe<3

//KLIKK HER FOR Å KOMME TIL INNLEGGET SOM INNEHOLDER ALLE LINKENE TIL PRODUKTENE. 

God fredagskveld til dere alle!

Klem Jennie

11 kommentarer
    1. Lei bloggen din://: Hei. Tenkte å svare deg. Det er slik at mange av mine lesere ønsker seg inspirasjonsinnlegg til antrekk, blant annet haul og unboxingvideoer. Jeg har dessverre ikke mulighet til å bare gå ut å kjøpe meg disse tingene for å lage de etterspurte innleggene. Jeg har faktisk ikke så mye av det og er veldig nøye på å merke ALT som er samarbeid, da vet dere det i hvert fall. Jeg takker dessuten bare ja til samarbeid jeg kan stå for. Jeg liker produktene og at jeg kan jobbe for produktene i stedet for å måtte kjøpe dem i nettbutikken syns jeg er fantastisk. Hva slags innlegg liker du?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg