TOPP 8 TING JEG LIKER MED

Hei

Noen andre enn meg som gleder seg til det blir ” skikkelig” høst? Til bladene faller ned fra trærne i fargene røde, oransje og gule og vi kan krype inn i store “overzised” gensere med en kopp te. Jeg gleder meg nesten litt til det blir enda kjøligere så jeg kan gå i deilig jakker, kåper og skjerf ikke minst. Dette er derfor 8 ting jeg liker ved høsten. 

1. Alle de fantastisk fargene! Jeg elsker virkelig når alle bladene skifter farge og jeg se ut av vinduet mitt på alle de nydelige fargene. Det gjør meg rett og slett utrolig glad.

2. Det kjølige været. Jeg liker når det blir litt kaldt og jeg kan finne frem varme jakker, skjerf, lue og votter. Personlig liker jeg også å ha en lang jakke som går over rumpa så den ikke blir kald heller. 

Bilde fra i fjor høst. Noen kjenner det kanskje igjen! 

 

3. Varm drikke! Høsten er nok den tiden jeg drikker mest te. Jeg elsker te og det gir meg en god og varm følelse. Spesielt om du er litt småklad når du kommer hjem fra skolen, så passer det perfekt å lage seg en kopp med te, kakao eller varm saft. 

4. Det at det blir mørkere tidlig. Jeg liker utrolig godt at det er lyst om sommeren siden jeg er lenger ute, men om høsten er jeg ikke så lenge ute og da liker jeg å sitte inn og se ut i mørket. Det gir meg en slags ro som det er veldig vanskelig å forklare. Kroppen min blir innstilt på at det er kveld og jeg slapper mer av. 

5. Turer i skogen eller på fjellet med familien. Du svetter ikke i hjel siden det ikke er sommer lenger og den friske luften føles god å puste inn. 

Dette bilde er fra høsten for 2 år siden

 

6. Serier! Høsten er tiden for å å krype inn i ett teppe og se på favorittserien din. Slik er det i hvert fall for meg. Jeg har sett ” The Vampire Diaries” , ” Gossip Girl”, “Stranger Things” , en del av serien “The Carrie Diaries” , ” Pretty Little Liars” , “Teen Wolf” og nå holder jeg på med ” The 100″. Jeg har ikke fullført alle seriene men jeg liker alle veldig godt. 

7. Stearinslys! Hvor koselig er det ikke å tenne noen stearinlys. Spesielt de som lukter godt. 

Bilde fra i fjor høst

 

8. Bade med venner i jacuzzien. Det er mørkt så lysene i jacuzzien gir vannet en fantastisk farge. Det er utrolig deilig å sette seg oppi det varme vannet samtidig som du kjenner den litt kjølige vinden. 

Er det noe du bare elsker ved høsten som jeg ikke nevnte?

Klem Jennie

 

 

 

8 kommentarer
    1. Tusen takk for inspirasjonen!💘 Du er Vb blogger, og jeg følger alltid med etter nye oppdateringer😇 Kos deg masse i høsten😊💓

    2. Du er et stort forbilde for meg.
      Du har gjort meg mer glad i klær,hår og sminke.
      Men ikke på en overfladisk eller negativ måte.
      Elsker høsten jeg også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg