PARTY TIME

Heyyy!

God fredag alle sammen. Det er vel ikke bare jeg som er glad for at det er helg? I dag har jeg vært på skolen og det var egentlig ganske gøy. Da jeg kom hjem gjorde jeg ikke så mye, men nå den siste timen har jeg ordnet meg for å dra i bursdag til en god venn! Jeg gleder meg masse! Jeg rakk å ta noen kjappe bilder i antrekket jeg skal ha på meg. Jeg måtte faktisk dra ut en høst jakke av skapet siden det er ganske kjølig ute nå, men jeg liker det. Jeg elsker høsten med fargene og den koselige stemningen. 


En enkel svart kjole og en denimjakke med teddyfor. Et enkelt innlegg også i og med at jeg snart blir hentet. Elsker bursdager på fredager, kjempefin start på helgen og den føles faktisk litt lengre da syns jeg. 

Ønsker deg en kjempefin helg.

Har det hendt noe koselig, spennende eller morsomt denne uka?

Klem Jennie

18 kommentarer

Siste innlegg