“ROCK THIS CLUB”

Heyyyy!

Mandag igjen og skoledagen min var ganske så fin. I morgen har jeg idrettsdag og på onsdag har jeg valgfag så det blir to dager med sport og moro. I dag ble det også vist en ny episode av “The Club Style” og det var nok en episode med Amalie og meg. Vi viste hvordan man kan gjøre en enkel jakke unikt og spesiell. I tillegg viste vi hvordan du kan ta en enkel veske og gjøre den supersøt og stilig. Om du ikke fikk med deg episode ta gjerne å se den under i dette innlegget. Jeg har som oftes linket til den Norge youtubekanalen men jeg legger også med til den svenske og den danske. Episodene blir faktisk tekstet til det språket det snakkes i det landet “the club” blir vist. Så når mine episoder blir for eksempel blir vist i Sverige, blir den tekstet til svensk. 

Følg gjerne Disney Channel Norge sin instagram for eventuelle oppdateringer<3

Den norske videoen:-)

Klikk HER for å komme til den svenske.

Klikk HER for å komme til den danske. 

 

Så du dagens episode av “The Club”?

Klem Jennie

4 kommentarer
    1. Ja og dere var så utrolige flinke💗Elsker bloggen din og den jakka du lagde har du den hjemme hos deg selv fikk du den?håper på svar😉

    2. Hei,jeg fikk desverre ikke sett the club siden jeg var syk😟😫🤒
      Flaks at du la den ut på bloggen!😀😋😍😘😎
      Håper du har hatt en fin dag Jennie Sofie👌👍
      Klem @auroralk11/Aurora😘💜💙💋

    3. jeg synes ikke du burde tatt det lilla (du burde tatt grønn eller oransj) på jakka men den ble kul, jo jo bro!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg