VIRKELIG DET BESTE

Hei

Nå har jeg svart på masse spørsmål om språkreisen jeg hadde med EF til Malta. Du finner videoene ved å trykke //HER ( del 1) og //HER ( del 2) 

De to sommerene jeg har vært på spårkreise har vært de beste i mitt liv. 

TOPP 5 ORD FOR Å BESKRIVE Å VÆRE PÅ SPRÅKREISE

  • Spennende
  • Moro
  • Vennskap
  • Fantastisk 
  • Ubeskrivelig

Jeg skriver ubeskrivelig fordi jeg tror jeg aldri vil kunne forklare det kun med ord og bilder. Det er følelsene, musikken og stemningen. Latteren som alltid høres, nye vennskap og spenningen rundt dette også.

 

Jeg har som sakt svart på mange spørsmål som dere har stilt, men når dere snakker med foreldrene deres har sikkert de enda fler spørsmål. Mamma og pappa var faktisk superskeptiske til å sende meg på språkreise alene. Jeg hadde aldri før vært borte i fra dem så lenge, kun en gang på leiskole i en uke med klassen min i 6 klasse. De hadde masse masse spørsmål og brukte litt tid på å bestemme seg. Det er ikke bare bare for foreldre å sende barna sine slik avgårde. Vi ble derfor enige om England første gangen jeg dro på språkreise, ikke så alt for langt unna. Foreldrene kan også dra på informasjonsmøte og kontakte de i EF, de er veldig hjelpsomme. 

Men noe som er helt gratis å gjøre er å bestille en brosjyre. I den finner du alle de ulike reisemålene og informasjon om reisemålene. Du kan lese om hva som er inklusive, hva du kan bestille utenom som “Fun Pack” ol som jeg snakket om i videoene på Youtube. Der står det om det er vertsfamilier på destinasjonen og om det er studenthjem. Om undervisning og andre ting. Det er noen ganger lettere å sitte med en brosjyre i hånden sin enn å se på alt på nettet. 

Om du ønsker å bestille en gratis brosjyre trykker du //HER .  Om foreldrene dine er av de lette å overtale og dere faktisk bestiller en reise er det superkoselig om dere nevner meg i bestillingen. Om du bestiller over telefon kan du bare si at du fikk turen anbefalt av meg, men om du bestiller over nett gjør slik det er forklart under.

1. Gå inn på EF.no og klikk øverst i hjørnet der det står ” RESERVER PLASS”

2. Da kommer du inn på en siden som i bilde over. Deretter trykker du der det står ” MELD DEG PÅ ONLINE” ved siden av det kurset du vil ha. Siden jeg har flest lesere i alderen mellom 10-14 og 14-17 sirklet jeg rundet det kurset jeg har hatt hvert år. 


 

3. Etter å ha gjort steg “2” kommer du inn på en side som dette der du må begynne å fylle inn informasjon. Du MÅ fylle inn alle feltene. Du velger aldersgruppe, destinasjon, tidsperiode osv… Når du har fylt inn alle de tomme plassene går du helt ned på siden og trykker på en knapp der det står ” NESTE”. 

4. På den neste siden skal du fylle inn all din personlige info. I tillegg til dette vil du finne et åpent felt der det står ” Har et EF Crew medlem anbefalt dette programmet for deg. I det feltet skriver du da ” Jennie Sofie”. Om du bestiller en reise igjennom meg får du også en viss rabatt på turen din. 

 Om du i tillegg tar et bilde av det og mailer meg på [email protected] og skriver i emnefeltet HAR BESTILT REISE MED EF, så vil jeg gjerne følge deg på Instagram og se bilder fra ditt eventyr. 

Spør en voksen om hjelp hvis det var litt vanskelig å forstå:-)

 

10 kommentarer
    1. Kjempe bra info!!!Gjelder dette tilbudet også om 2 år, å i såfall hva skulle man ta bilde av når man skulle sende den Mailen? Stor fan!❤️

    2. Hei, jeg skal på språkreise neste år til England, Torquay. Jeg lurte egt bare på når den tredje videoen fra språkreisen din kommer ut?

    3. Jeg har bestilt reise til Brighton neste år, fordi jeg hørte om det på bloggen din og det så sååå gøy ut<3

    4. Hei! Håper du har tid til å svare på denne. Jeg har sett på EF sine sider på forskjellige destinasjoner. og under “dette er inkudert” eller noe sånn- internasjonal kurstype. Det står ikke utflukter under alle. Vet du om det er noe inkludert i det hele tatt på f. eks USA eller Spania?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg