VIDEO, DEL 2

Hei!

I dag har jeg fått filmet enda en videoen som jeg håper jeg får redigert så fort som mulig. Nemlig DEL 2 av ” SPØRSMÅL TIL MIN SPRÅKREISE PÅ MALTA MED EF 2016″! Hahaha! Jeg begynner alltid å le av hvor lang tittel det er. Ellers i dag har jeg vært på skolen. Jeg er ganske sliten og det kommer nok av at jeg har hatt gym to ganger, trening to ganger og en hel dag på skolen med sport. I tillegg har ikke blitt helt vandt til skole ennå. Jeg synes det er ganske vanskelig å stå opp om morgenen fremdeles. Håper jeg snart kommer inn i en rytme igjen. 

HER EN EN LITEN COLLAGE MED BILDER FRA VIDEO! HAHA! DU FINNER NOK NOEN TULLETE BILDER. 

Nå skal jeg dra av sted på den siste treningen for uka, så kan jeg slappe av. I tillegg er jeg ferdig med alle leksene mine så det er også veldig digg! 

Spørsmålet til dere i dag blir noe jeg lurer veldig på. Jeg syns det er så vanskelig å stå opp om morgenen i ukedagene, kanskje jeg trenger enda mer søvn. 

Når legger du deg i ukedagene?

Klem Jennie

35 kommentarer
    1. Jeg legger meg klokka 20:45.
      jeg har lest at en åtte åring skal legge seg klokka 8 også skal det bli et kvarter senere vært år:)
      snakkes.

    2. Fra søndag til mandag, bør du legge deg mellom 9-10.. Ja det høres veldig tidelig ut, men da har du samlet opp nok søvn til uka som kommer!!! Resten av dagene den uka bør du vel legge deg kl 10, max. Det kan være tidelig, men trooooo meg- med en god og sunn lunsj, rolig morning, nok søvn og mat gjør hverdgen mye bedre!!! Pakk skolesaker kvelden før og lag lunsj før, anbefaler enten salat eller fruktsalat i tillegg til vanlig lunsj! det er sååå godt i skoledagen, og du får i deg noe sunt og!!!

    3. Jeg legger meg kl 22 og må stå opp kl 06 fordi jeg går første året på videregående som ligger en halvtime unna meg:/ så slitsomt!

    4. Jeg pleier å legge meg kl.21.00 – 21.30 også pleier jeg mest sansynlig å ligge litt siden jeg ikke sovner så raskt og jeg pleier å våkne 7.30 skolen begynner 8.30 så har jeg tid til å gjøre meg klar og sånnt.

    5. hahahahhaha, dette er egentlig litt flaut siden jeg er ikke en A-person..😳🤗😁Men jeg trenger veldig ofte(selvom det er helg eller ikke) minst 10-12timer søvn..😅😅 Skolen min starter kl 08:15 og jeg står opp sånn kl 07:00 også legger jeg meg sånn ca halv 8/kvart på 8, så kan det hende at jeg er litt på mobilen eller leser også sovner jeg ca kl 21:00/21:15😱😂👌😅❤️

    6. Jeg legger med I 21 tida jeg er bare 12 år da så jeg legger meg ikke så sent men sliter fortsatt med å stå opp om morgenen

    7. Jeg legger meg en gang mellom ni og ti også ser jeg litt på youtube eller noe sånt til jeg sovner😄💤 Om morgenene står jeg opp halv seks😅 Jeg elsker å ha god tid om morgenen til å gjøre litt lekser, drikke te, ordne forskjellige saker og ha litt tid alene😀👍😘 Håper du ikke sliter deg helt ut og du må være klar over at det er helt greit at du tar et par dager fri fra bloggen for å slappe av litt😘😊 Det viktigste er at du føler deg bra og er i god form💖✨ Love u Jennie❣

    8. Legger meg tidlig!! Lizzom 20.30-21.00, men leser bok på senga, så jeg blir litt trøttere. Så står jeg opp 06.15 for jeg øver på morningen😅🙃

    9. Hei når kommer: Tester amerikansk og britisk godteri del 2?
      Det kom en del 1 men så har det ikke kommet noen del 2?
      Vil bare si at jeg elsker det du gjør, du er så flink til og blogge!

    10. Hei, når kommer: Tester amerikansk og britisk godteri del 2?
      vil bare si at jeg elsker det du gjør og du er super flink til og blogge!

    11. Hei Jennie
      jeg lurer på hva slaks desigen du har på bloggen for jeg er også en blogger og jeg ser opp til deg det var du som inspiration meg med å blogge. ps du er kjempe pen og mye mer. Venter på Svar
      Natalie <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    12. Eeh Hahah føler alle legger seg veldig tidlig her. Haha jeg går i 10. og legger meg tidligst elleve liksom, og står opp sju.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg