I MORGEN!!

Hei!

Som flere av dere sikker fikk med dere på instagram og snapchat i går, så var jeg i Oslo og løp “Color me rad”. For dere som ikke vet der er det et løp på fem kilometer og i løpet av de fem kilometerene blir du kastet fargepulver på. He he he! Du vil se det på bildene som kommer lenger ned i innlegget. Jeg har faktisk lenge tenkt på dette løpet og har hatt lyst til å gjøre det, og endelig fikk jeg gjort det. Jeg dro med mine bestevenner Tuva, Ella og Elizabeth. Vi hadde alle på oss “color me rad” t-skjorter, solbriller, startnummer og så hadde vi mange pakker med fargepulver. Løpet var utrolig gøy og jeg ble så glad av å se alle fargene. Vennene mine og jeg gikk helt crazy med fargene så vi var dekket av alle regnbuens farger både på klærne og i ansiktet etter løpet. Det ble også spilt musikk og holdt show! Det var så utrolig spennende og morsomt. 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

I dag har jeg egentlig jobbet det meste av dagen og slappet av litt før skoleuka begynner. Det blir den første hele uka på skolen etter ferien og vi er i gang med lekser, nye temaer og forberedelser til prøver. I morgen begynner jo faktisk “The Club” på Disney Channel så det er noe jeg kan glede meg til ved denne uka! Jeg er så utrolig spent og gleder meg. Jeg er også litt nervøs. Jeg blir aldri helt vandt med å se meg selv på TV. I morgen kl. 18.20 på Disney Channel. 

Dette bildet fant jeg på Disney Channel Norge sin insagram. Der heter de : @Disneychannelno

 

Skal du se på “The Club” i morgen?

Klem Jennie

17 kommentarer

Siste innlegg