HAR IKKE FÅTT LOV FØR NÅ

Hei

Nå nærmer det seg virkelig premiere av “The Club” på Disney Channel. Allerede på mandag klokken 18.20 begynner første episode, og programmet kommer til å vises mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag  til samme tid 🙂 

Jeg har ikke sett en eneste episode av programmet selv, så jeg er nok like spent som dere. Jeg gleder meg masse til å se resultatet. Det er veldig rart å se seg selv på TV og jeg blir nok aldri vandt til det. Hadde det ikke vært for at jeg har så mange herlige følgere både på bloggen og Instagram så hadde jeg sikkert gruet meg en god del. Men dere er alltid så snille og tar dere tid til å skrive til meg og fortelle meg hva dere syns om det jeg gjør. Det betyr veldig mye for meg. Julie i fra Danmark har sine episoder, Fillip er programlederen i fra Sverige og så er det meg i fra Norge. Jeg gleder meg veldig til å se på Julie og Fillip sine episoder også!

Processed with VSCO with f2 preset

Processed with VSCO with a5 preset
 

Jeg savner dagene i London de var utrolig morsomme og spennende. Herlige folk å jobbe med og i dag får jeg lov til å dele et par bilder med dere fra innspillingen. Det er helt merkelig å tenke på at det snart er en halvt år siden jeg var å spilte inn ” The Club” i London. 

Skal du se på The Club?

Jeg kan minne dere på det igjen når det nærmer seg enda mer. 

Klem Jennie

 

5 kommentarer
    1. Eehh… JA!!! Selfølgelig skal jeg se på the Club! Du er jo med!😘😍 Det blir helt fantastisk at du skal være på TV!😚😊 Elsker deg så høyt og alt arbeidet du gjør!!💖✨ Love u Jennie❣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg