WAKEBOARDING….CHECK

Hei!
Unnskyld for at det ikke kom noe innlegg i går. Som flere sikkert fikk med seg på instagram og snapchat var jeg i Norsjø Kabelpark og prøvde wakeboardig for første gang! Familien min ble med ditt og det tok nesten 3 timer i bil. Da vi ankom parken møtte vi fotografen som skulle filme og ta bilder i løpet av dagen pluss en fra NOBE som hadde kontroll på alt vi skulle gjøre. 

Jeg fikk utstyret jeg skulle bruke som bestod av en våtdrakt og et superstilig brett. Jeg skiftet til våtdrakten ( noe som ikke var så lett) og vi begynte filmingen. Vi filmet en intro, litt andre små snutter og mye annet kult og spennende. Det hele vil bli redigert sammen og lagt ut om ikke så alt for lenge. Jeg kommer selvfølgelig til å legge den ut her på bloggen også, så dere trenger ikke å spørre om når den kommer osv…

Fotografen som var med oss tok også bilder av meg med brettet både før og etter jeg hadde stått på wakeboard. Jeg fikk gode tips av en som heter Malin som er superflink til å stå på wakeboard. Hun sa viktige ting jeg måtte huske på og det hjalp meg mye. For det første må jeg si at jeg var ikke nervøs, før jeg satt klar til å bli dratt ut på vannet av en kabel. Da kjente jeg virkelig nervene. Jeg var også litt småredd ettersom at jeg aldri hadde gjort dette før. Jeg tenkte bare “kommer det til å gjøre vondt når jeg faller” og “hvordan tar jeg av brettet i vann”. 

Før jeg faktisk stod på brettet hadde jeg ingen tanke om det skulle være vanskelig eller lett, men til dere som tror det er lett……dere tar så feil. Jeg gjorde det heller ikke bak en båt så jeg vet ikke om det lettere eller vanskeligere. Jeg vil ikke si så mye om hvordan det gikk før videoen kommer ut, men jeg må innrømme at jeg er ganske stolt over meg selv. At jeg faktisk tok challengen og ikke ga opp med en gang:)

Alle disse bildene er tatt av @hakonjorgensen på Instagram. Han er super dyktig og flink så definitivt følg han. 

Bilder tatt etter at jeg stod på wakeboard!

Her er et bilde til dere som vil at jeg skal vise meg uten sminke. Det er nok ingen tvil om at jeg er 100% sminkefri her etter at jeg har falt med ansiktet først 2-3 ganger i vannet. Ha ha ha!



 

Noe viktig jeg har lært etter denne challengen er å ikke være redd for å prøve nye ting. Det er ikke slik at man er verdensmester i noe man aldri har prøvd før, så om man faller litt på veien er det helt greit. Det er bare å reise seg opp og prøve igjen. Jeg hadde nok noen morsomme og latterlige fall men det stoppet meg ikke fra å prøve igjen og igjen helt til jeg følte jeg klarte det! Etter at jeg var ferdig hadde jeg vondt i hodet og følte meg småkvalm, men jeg angrer ikke ett sekund. Ikke kvalm i dag og hodepinen er borte, men STØL er jeg i armer og nakke…he he.

Klem Jennie

8 kommentarer
    1. Wow, hørtes kjempe gøy ut!😄👍 Det du skriver her viser igjen at du er et fantastisk forbilde💖✨💖 Kjempe pene bilder!😘👌 Love u Jennie❣

    2. Du er jo penere uten sminke jo! Ikke at du sminker deg stygt men at du er naturlig pen!!! Det er nesten så jeg ikke tror at du ikke har på sminke

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg