SUMMER HAUL 2016!

Hei!!

Her en den super etterspurte “SUMMER HAUL” videoen som så mange av dere har ønsket. Jeg er ganske stolt ettersom at jeg filmet den i går og allerede får lagt den ut i dag. Men det er ikke den eneste videoen jeg har klar for dere. I dag filmet jeg faktisk enda en video og ble ferdig med å redigere den også. Jeg vet ikke om jeg kommer til å legge den ut i morgen, men jeg kan love at det ikke skal ta så lang tid. Jeg håper dere i hvert fall liker denne. 

Hva synes du om videoen?

Klem Jennie

28 kommentarer
    1. Superbra video. Kjempebra du lagde, jeg ser på de andre videoene dine og de er også veldig bra. Kan du lage en sminkevideo der du viser hvordan du sminker deg?

    2. Hei jennie!
      Jeg tenker å klippe håret sånn som ditt men trener ganske mye og er avhengig av å ha hestehale… Så jeg lurte på om du kunne vise ett bilde av deg med hestehale før torsdag?😊 Veldig fin video og elsker håret ditt!!

    3. Hei, på den rosa jakka er det meningen at man skal stramme jakken i livet med de trådene. Det er derfor trådene er der for at jakken skal passe akkurat DEG. Det er ikke meningen at du skal knyte de sammen 😅😊😊

    4. Superbra video!👍Fikk masse inspirasjon til hva som passer på de forskjellige årstidene!
      💖Jeg syns at du er et godt forbilde for andre!❤️Sp.Hva heter du til etternavn?😘Fortsett
      med det du gjør.👌💖Kjempe gøy å lese bloggen din.Du har jobbet veldig hart for dette og
      du har fortjent det!❤️👍👌💖Klem Aurora❤️

    5. Veldig bra video❤️Foresten hvor har du kjøpt det youtube kameraet og hva slags er det?🤓 Og dette er sikkert litt rart spørsmål men hva var din første youtube video?

    6. Kan du lage sminkevideo snart? Du aner ikke hvor mange ganger jeg har spurt:(
      Det er greit om du ikke vil lage, men da vil jeg hvertfall at du kan si det, så slipper jeg å drive å vente på svar <3
      Hvertfall så har jeg veldig lyst til å se hverdagssminken din og jeg kan vedde på at jeg ikke er den eneste!!
      Fine innkjøp
      Klem ❤️

    7. Hei, flotte video 🙂 Skal du på reunionparty med EF i Oslo 10. sep? 🙂 Jeg skal, men jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg, hva skal du ha på deg trur du? Hvor pent skal vi pynte oss? Den veldig gittrette kjolen du brukte på julel med skolen din i 2015, som var grønn, skal vi pynte oss så pent? Vis du skal på reunionparty med EF, håper jeg på å se deg og få hilse på deg, virke som en herlig person 🙂 <3

    8. Ååå så bra video. Du er bare et så bra forbilde og du har så naturlig look og har sååå fine klær! Tipper 100% på at du er en god venn!! Elsker deg Jennie!! PS: Du er en syykt flink skuespiller!! ILY!!

    9. Ok… Heheheh😅Det er vel sikkert litt rart at jeg skriver til deg kl 23:00 om natta, men jeg lurer bare på om du har noen forslag til hva jeg kan ha til det hvite skjørtet med blå stripper?❤️P.s(Du er en jeg kan se opp til, som et forbilde✨✨)

    10. Tale: Hei. Syns den er veldig kul til den stripete toppen fra kolleksjonen min. Syns det er stilig å matche ulike striper på den måten. Ellers så kan den jo passe til ensfarget blå, eller hvit t-shirt som kan dyttes ned i skjørtet eller kortere topper. Passer med Denim jakke mm. Bare noen forslag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg