HVA HAR JEG FILMA NÅ???

Hei!

I dag har jeg fått filmet en “SUMMER HAUL” med tingene jeg kjøpte på Malta, i Østerrike og i Italia. Jeg holder allerede på med å redigere den og den blir forhåpentligvis ferdig til i morgen. Jeg skal nemlig snart dra og møte noen venner, så jeg får ikke fortsatt med å redigere før i kveld igjen. I morgen planlegger jeg også å filme en video og det er DEL 1 av min lille serie ” SPØRSMÅLSRUNDE FOR MALTA MED EF 2016″. Det har kommer inn så utrolig mange bra spørsmål og jeg har så lyst til å svare på alle sammen. 

Men nå må jeg gå og ordne meg før jeg må dra. Jeg skal møte Tuva, Alice og Petrine for dere som lurer. Jeg gleder meg masse siden jeg ikke har sett to av de siden sommerferien startet og Tuva har jeg ikke sett siden Malta. Det blir fint å se de alle igjen. Venner er noe som også gir meg mer motivasjon til skolestart. Hehe<3

Gleder du det til “summer haul” videoen kommer ut?

Klem Jennie

43 kommentarer

Siste innlegg