Hvor reiser jeg neste gang?

Da er jeg hjemme etter en lang dag med mye reising. Jeg måtte stå opp klokken 05.00 for å kjøre til flyplassen i Wien. Vi fikk spist litt frokost og sagt ha det bra, til familien før vi satte oss i bilen og kjørte drøye to timer til Wien. Flyturen gikk også utrolig greit. Jeg sov det meste av tiden siden jeg ikke fikk så mye søvn kvelden før. Vi hentet bagasjen på Gardemoen, tok buss til bilen og bilen hjem til huset vårt på Nesodden. Utrolig deilig å slenge seg ned i senga mi, men også litt kjipt med tanke på at jeg ikke er i Østerrike lenger. Heldigvis er flere av vennene mine hjemme og jeg har faktisk litt jobb å få gjort.

Jeg lurer allerede på det neste stedet jeg skal reise til. Neste gang jeg setter meg på et fly, hvor er jeg på vei hen? Jeg elsker å oppleve nye steder og det har jeg faktisk fått gjort i sommer. Jeg hadde 2 faktiske uker på Malta, og en liten mellomlanding i Sveits, hvis det tels ( noe jeg tror det ikke gjør) haha!

Jeg skal faktisk være med på noe spennende senere i August, kanskje vi sees?

Noen bilder fra fine dager i Graz og Grado💕

Har du en drømmedestinasjon?

Klem Jennie

14 kommentarer
    1. Åh, så bra at du er hjemme igjen Jennie!
      Krysser fingrene for at det er et sted i nærheten av Stavanger du skal i august🙏🏼

    2. Har skikkelig lyst til å reise til USA! Karibien ser også skikkelig fint ut. Neste gang jeg reiser skal jeg til Polen, på klassetur jippi

    3. Kansje litt rart, men jeg har veldig lyst til å dra til England for jeg har aldri vært der😊😅 Håper du koser deg resten av ferien og har det gøy med venner og familie😘💖 Love u Jennie❣

    4. Hei Jennie, jeg vil gjerne dra til Miami i USA!
      Forresten hvem er din favoritt youtuber? Min er Macerly09, har du hørt om hun?
      Dokker er like gamle trur jeg
      Hilsen Emma

    5. Min drømmedestinasjon er Malta, skal på språkreise dit neste år faktisk! Gleder meg til å se hva du skal senere i August

    6. Jeg drømmer om å reise til Italia! Det har jeg hatt lyst til veldig lenge.
      Akkurat nå er jeg på Kreta😄 Neste år skal vi kanskje til Florida😍 (Jeg hørte i allefall snakk om det😏👅)

    7. Det er så mange steder jeg vil dra til, men var en tur i Afrika i påsken og har tenkt å utforske mer på det kontinentet❤️😅, var i/på Malta på språkreise i starten av sommeren som deg, og det var også helt fantastisk💖

    8. Kan du Vær så snill
      l å ha et meet up I Oslo med Marcus og Martinus???? Plizz???? Da blir jeg sååå glad!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg