SOMMER ANTREKK (INSPO)

Hei

I dag tenkte jeg å lage ett innlegg med noen av mine favorittantrekk hittil i sommer. Jeg har lagt ut en del bilder på instagram av antrekkene og har fått mange spørsmål on hvor plaggene er i fra. Jeg vil også takke til alle dere som skriver så mye hyggelig og positivt på brukeren min! Det gjør meg utrolig glad og jeg skal prøve å kommentere tilbake til flere av dere. 

Da jeg la ut bilde av denne kjolen på instagram bestod 50% av kommentarfeltet av “hvor er kjolen fra?”. Det ble etter hvert vanskelig å svare alle. Kjolen er fra Bikbok, men jeg kjøpte den for over et år siden. De som har fulgt meg litt lenger på IG har kanskje sett at jeg har lagt ut bilde av den tidligere. Jeg tror ikke den er i butikk lenger nå, men man vet jo aldri. 

Til denne kjolen har jeg et par toms som jeg lever i på sommeren siden de er så lette og behagelig å gå i. 

Dette antrekket la jeg også ut på instagram. Da jeg kjøpte toppen tenkte jeg hvor kul den hadde blitt til et bilde. Hehe! Toppen er fra BikBok. Shortsen husker jeg ikke helt, men hvor får man ikke tak i en ripped shorts. Sko er igjen fra toms og vesken er fra Michael Kors som jeg fikk til konfirmasjonen min. 


Denne siste kjolen vil jeg si jeg nesten har brukt for mye i sommer. Hahaha! Jeg kjøpte den på River Island da jeg var i London og filmet med Disney. Elsker detaljene helt øverst og det at den er “off-shoulder”. Hodeplagget jeg har på er fra Glitter og jeg synes det er superfint når man har en fin “sommerglød” i ansiktet. Skoene er adidas men jeg fikk de på Junkyard. Kamerat jeg har rundt meg er fra Olympus. 


Det var alle antrekkene!

Hvilket antrekk likte du best?

Klem Jennie

22 kommentarer
    1. Jeg klarer ikke å bestemme meg, synes alle var like kule på hver sin måte😻👌 Elsker stilen din og jeg får alltid masse inspirasjon ved å se på bildene dine!😘💖 Love u Jennie❣

    2. This post is real inspiration✨ Is so so love all three, they look so comfortable, cool and summery☀ But a little more, most of all, I love the second one, this shirt is amazing💕💕

    3. Jeg digger også kjolen din fra River Island!😍 Men hvor er votter than hell t-skjorta di fra? Den som du har på på det siste bildet ditt på instagram? Jeg digger den t-skjorta, må vite hvor den er fra!😍😘

    4. Ååå de er fine alle sammen jeg klrer ikke å velge du er veldig pen😊😊. Hvilket land i verden liker du aller mest å besøke??🤔🤔🤔🤔🙂🙂

    5. Hei, jennie. Du er skikkelig flink blogger. Jeg likte best det andre antrekket. Du er skikkelig pen og morsom. Håper du koser deg videre i sommer
      Jenny

    6. Jennie Sofie! Så intervjuet ditt på god sommer Norge! Du er altså en så fin person med en fantastisk personlighet!! Så søt, stort smil og svarer fint! Du fortjener alt du gjør!

    7. Veldig fine antrekk alle i sammen, spesielt på en så fin jente som du:)
      Personlig liker jeg best den blå-hvite-svarte kjolen, men alle antrekkene er veldig fine;)
      Ta gjerne en titt innom min blogg også;)

    8. Jennie Sofie, det er så inspirerende det du gjør og heldig som får oppleve så utrolig mye.
      Du hjelper meg til å velge fine plagg og stil. Elsker stilen din og antrekkene dine.❤️❤️❤️
      Du har sakt at å dra på språkreise er utrolig gøy og selv skal jeg kanskje dra når jeg er 15-17 år.❤️❤️❤️
      Alle plaggene er fine uansett hva!❤️ Elsker innleggene på insta og blogg!❤️❤️❤️ Love you!❤️❤️❤️❤️

    9. Jennie, du får leg til å smile når jeg leser innlegg på Instagram og blogg.❤️ Alle antrekkene
      er fine. Du hjelper meg med å velge riktige plagg til forskjellige årstider når du viser hva som er mest
      naturlig for deg!❤️ Love you&️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg