FOR FØRSTE GANG

Hei

I går gjorde jeg noe jeg aldri har gjort før og det var supergøy! Jeg kjørte “gokart” for første gang! For dere som ikke vet hva det er, så sitter du i en liten bil og kappkjører med andre på en bane. Om du har spilt “mario kart” vet du hva det er. Hehehe! Men det var ikke bare jeg som kjørte det var pappa, lillesøster, tante, onkel, oma og opa. Det ble ekstra gøy når så mange var med. Jeg synes det var utrolig gøy og gjør det gjerne en gang til. Til og med lillebror fikk kjøre for første gang, men da hadde han banen helt for seg selv. Han var overraskende god til å kjøre, syns han er veldig tøff.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tror dette garantert kommer til å bli en ny familietradisjon når vi er i Østerrike. 
 

Har du kjørt gokart før?

Klem Jennie

19 kommentarer
    1. Åå elsker go kart! Storebroren min var norgesmester i go kart i 2009 😉 Så jeg har vært med på mange løp;) super gøy!

    2. Jeg kjørte gokart når vi var på leirskole. Det er sykt gøy! Etter den gangen spurte jeg foreldrene mine om jeg kunne ha en gokart bursdag, haha!

    3. Ja, jeg kjørte det for første gang da jeg var på Hunderfossen, på Lillehammer. Veldig gøy, anbefales til alle andre som ikke har prøvd det☺️❤️👍🏼

    4. Jeg har kjørt GoKart en gang før og syntes også at det var super gøy👍🏼 Elsker bloggen din💘

    5. Hei jennie Sofie.
      Jeg er en stor fan.
      Jeg har et spørsmål: når kommer del 2 av tester amerikansk og britisk godteri? Gleder meg til den kommer

    6. Hei jeg lurer på hvorfor søsteren din nesten aldri er med på bildene du legger ut? Men ut ifra hvordan du beskriver din familie er de veldi hyggelige. Jeg synes du er veldig inspirerende☺️☺️

    7. Hei Jennie✨
      Har kjørt Gokart 2 ganger. Den ene gangen var i England. Da kjørte jeg alene med masse unger😬. Og den andre gangen var i Tyrkia med familien.👍🏻😜.
      Hvor mange steder og land og byer har du vært i sommer Jennie?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg