Ble du overrasket?

Oisann!
Et innlegg kl.13.30! Hahah! Fant ut at jeg måtte blogge tidlig i dag siden vi reiser hjem i fra Italia og jeg har ikke nett før jeg kommer fram til Graz i kveld.
Dagene her i Grado i Italia har vært helt fantastisk. Vi har hatt supert vær, spise masse is, kost oss ved bassenget og på stranden, og jeg tror jeg kan si jeg har fått en liten brunfarge. Hehehe! Det er vanskelig å bli brun når man smører seg med 30-50 i solfaktor men man må jo også passe på huden.
Som jeg nevnte i et tidligere innlegg har jeg vært i Grado noen ganger før og jeg liker meg veldig godt her. Det gjør at jeg får lyst til å oppleve mer av Italia. Jeg har også vært i Venezia, som er helt fantastisk.

 

Processed with VSCO with a5 preset
Processed with VSCO with a5 preset

 

Men nå skal turen gå “hjem” til Graz der Oma, Opa og onkel venter. Vi skal være der en drøy uke før vi reiser tilbake til Norge.
Hvor er du akkurat nå?
Klem Jennie

 

 

34 kommentarer

Siste innlegg