20.07.2016

Hei!

Fant nettopp ut at innlegg fra 20.07.2016 aldri ble lagt ut så her er det. Altså for innlegg for 2 dager siden:

Nå har familien og jeg hatt 2 fulle dager her i Grado i Italia og vi koser oss utrolig masse. Gårsdagen tilbrakte vi nesten hele dagen ved bassenget, før vi tok en liten tur ned på stranda. På stranda har vi for det meste spilt fotball og vasset. akkurat det vi gjorde i dag også egentlig. Været har hittil vært helt perfekt og jeg håper det forblir slik. Det er meldt delvis skyet i morgen, men håper på det beste. Hotellet vårt er et av få som faktisk har basseng her i Grado så vi er utrolig heldig. Elsker å slappe av i solen, for å så avkjøle meg i bassenget og leke med lillebror.

Nå skal vi snart ut for å spise. De siste dagene har det gått i pasta og pizza på meg. Hehehe! Det er for det meste det det går i her i Italia. Litt vanskelig med lillebror som ikke skal ha gluten. 😁 I dag tenkte vi å spise ved solnedgangen og jeg gleder meg masse.

Håper alle har hatt en fin dag!

Klem Jennie

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg