IT´S A DINOSAUR!

Hei

I dag har jeg hatt nok en veldig fin dag her i Østerrike. Jeg har spilt basket med pappa, mamma og lillebror og syklet med lillesøster. Vi tok oss en tur til minigolfen som er like i nærheten og spilte en runde. Dette er også noe vi gjør hver gang vi er her, men det er alltid like gøy! Lillebror synes også det er utrolig moro og i hvert fall når det er et dinosaurtema på golfbanen. 

I tillegg har jeg pakket i dag, fordi vi reiser til Italia i morgen! Jeg gleder meg masse til strandlivet i noen dager. På fredag reiser vi tilbake til Graz og skal være der en drøy uke før vi “vingler” oss hjem til Norge igjen.

 

 




 

Er det noe spesielt dere ønsker at jeg skal blogge om i ferien?

Klem Jennie
 

30 kommentarer
    1. Jeg har alltid hatt lyst til å dra til Italia!
      Det hadde vært fint hvis du kunne blogget om maten og tatt noen bilder av miljøet og “basic” ting 🙂

    2. Sommer antrekk, fine sommer bilde goals eller fine bilder å ta på sommeren, sommer mat!🌴☀️ Elsker bloggen din😽 Klem nikoline💋

    3. Hei kan du ha en back to school video. Der du viser hva du skal ta med på skolen. Vær så snill❤️❤️👍🏻

    4. Hei! Jeg skal klippe håret mitt like kort som ditt, og håret jeg klipper av meg skal jeg donere slik at det kan brukes til parykker. Men jeg er usikker på hvordan jeg skal style håret, og lurte på om du kunne lage en video med diverse frisyrer. Elsker den rufsete frisyren, den søte hestehalen og krøller/bølger!💛💛 håper på svar!!

    5. Hei Jennie! Digger bloggen din og hvordan du står frem som et godt forbilde for unge. Jeg tror det hadde vært veldig hjelpsomt for mange barn og unge som ser opp til deg og er i litt vanskelige situasjoner, at du hadde hatt litt mer personlige innlegg innimellom. Har sett flere bloggere som har innlegg hvor leserne kan stille spørsmål, hvor du lager et innlegg med råd tilbake til noen av dem. Bare et forslag, ha en fortsatt fin ferie, og kos deg videre med familien i Østerrike! :-)))

    6. Lurte på om du kunne skrive litt om hvordan det er å starte på ungdomsskolen og kanskje litt tips og sånn? Starter til høsten. Elsker bloggen din og du er utrolig flink i alt du gjør!!!❤️

    7. Hva heter hotellet dere er på i Nederland? Har du vært der før? Kan du lage ett blogginnlegg om hotellet du er på ved å skrive litt om det også ta med mange bilder derifra???? Det hadde jeg satt utrolig stort pris på❤️😍

    8. Kan du kanskje ha et innlegg/video om du Sminken du bruker til hverdags/skole? Altså ikke sommersminke, men hverdagsssminke til skolen?
      Tror mange hadde satt pris på d og synes at d hadde vært gøy :)) kos deg i Italia ❤️

    9. Hei Jennie❤️Jeg håper du har det fint i Østerike💗 Jeg håper du kan blogge litt om stranda og maten dere får😍👍🏻🌴☀️

    10. Så heldig du e😍
      Hvor i Italia er du? Skal til Italia på fredag🇮🇹
      Kos deg i sommer og sol☀️

    11. Hei Jennie Sofie
      Jeg elsker bloggen din og leser hver dag.
      Jeg vil gjerne at du legger ut en video der du filmer klær og ting til skolestart. F.eks sekk/veske, klær du skal ha på, pennal og ting til skolen💗 Fortsett å blogge, du er kjempeflink

    12. Så fint det ser ut der borte i Østerrike😍 Kan du lage ett blogginnlegg om hotellet dere var på? Lurte også på om du har vært på det hotellet før også eller om det er første gang? Anbefaler du hotellet videre? Blir utrolig glad om du f.eks. Lager en bildeserie også legger det ut på you tube eller no?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg