BYTUR

Hei

I dag tok jeg og familien min turen inn til byen for titte litt i butikker og spise is! Det vi gjør hver gang vi er her, men jeg blir aldri lei! Alltid så koselig å gå igjennom de fine gatene, titte i butikker for å så gå å spise den samme isen som vi alltid gjør. Jeg må si at jeg ikke er den beste shopperen, men i dag fikk jeg kjøpt meg en ansiktsmaske fra LUSH som jeg skal teste ut og en nydelig badebombe til å ha med hjem. Elsker virkelig LUSH. Alt er naturlig laget og det testes heller ikke på dyr. 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with hb1 preset

Processed with VSCO with a5 preset
 

Etter byturen dro vi til tanta mi her i Østerrike og spiste middag og dessert! Både bestemoren min og tanta mi er utrolig flinke til å lage mat og til å bake så jeg gleder meg hver gang vi blir invitert på middag! 

Klem Jennie

7 kommentarer
    1. Hei! Jeg bare lurer på siden søsteren din ikke er så mye yngre enn deg, hvordan føler hun på det at du får oppleve så mye, er kjent, osv? Jeg skjønner jo at henne antakeligvis er glad på dine vegne, men selve må det jo være litt kjipt liksom?:) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg