Her får du en nærmere titt

Hei

Mange lurte på hvilket kamera jeg hadde med meg på språkreisen i år. I fjor var jeg jo på språkreise til Brighton i England og da hadde jeg med meg mitt Canon eos 600D. Problemet med det kameraet er at det er ganske stort og tungt, spesielt når du skal ha det i en kameraveske i tillegg. Det ble derfor til at jeg ikke orket å drasse det med meg så ofte og kun fotograferte med mobilen. I år gikk jeg til anskaffelse av et Olympus Pen e-pl7. Ikke bare tar det veldig fine bilder, er mye mindre og lettere enn mitt forrige kamera, men det er også suuuuperfint. Det ble nesten som et accessorise til antrekkene mine. Noe av det som passer perfekt for meg er jeg kan overføre bildene jeg tar med kamera rett over på mobilen, trådløst! Kamera her nemlig sin egen Wifi, så når jeg da logger på det med mobilen min kan jeg overføre bildene fra kamera rett over på mobil. Da kan jeg dele bilder mye fortere i sosialemedier også. 

Kameraet får du kjøpt i flere ulike butikker som selger kamera og fotosaker, og det finnes både i den lyse fargen jeg har, men også i sort og sort/sølv. Det finnes også masse ulikt og fint tilbehør til kameraene. Om du vil se enda nærmere på kameraet kan du eventuelt trykke //HER.

Edit og bilder by me, hehe

Hva bruker du til å ta bilder med?

Klem Jennie

26 kommentarer

Siste innlegg