Håper jeg snart lander

Hei!

Som flere av dere sikkert fikk med dere etter gårsdagens innlegg, er jeg ikke lenger på Malta. Jeg er hjemme igjen etter 2 uforglemmelige uker på et av de fineste stedene jeg noen gang har vært. Det var ganske deilig å legge seg i går etter å både tatt fly i fra Malta til Sveits og fra Sveits til Norge. I tillegg har jeg blitt litt småsyk. 

Jeg hadde dessverre problemer med telefonen min de siste dagene og det gjorde derfor ting litt vanskeligere. Kanskje det ikke alltid kom et bildet på INSTAGRAM, men jeg prøvde å blogge så mye som mulig. Dagene der nede gikk jo veldig fort for seg, så jeg rakk heller ikke å sette meg ned og svare på kommentarer på insta. Fint å endelig komme hjem så jeg kan svare dere litt mer, fordi jeg setter veldig stor pris på alle kommentarene jeg får av dere og syns at det er veldig hyggelig å svare dere i kommentarfeltet.

Det er fortsatt noen innlegg jeg skal lage i fra reisen og det blir også bli startet en spørsmålsrunde om reisen. Det kommer først litt senere. Nå må jeg bare få “landet” litt. 

Processed with VSCO with f2 preset

 

Klem Jennie

8 kommentarer
    1. Jeg bare lurte på noe om språkreisen. Er alle fra Norge på samme gruppe( ikke klasse, men liksom på aktiviteter og utflukter), og hadde dere alltid med dere en norsk leder?

    2. Hei, jeg synes bare at du er en så sykt suksessfull blogger og jeg ønsker virkelig at min blogg skal bli like bra som din. Jeg lurte på om du fortelle hvordan du klarte å få en så populær og bra blogg, jeg ønsker virkelig å bli en like suksessfull blogger som deg <3 <3 Du er forbildet mitt og du er kjempe fin <3

    3. Hei, først må jeg bare si at du er så fryktelig fin og suksessfull og jeg bare elseker bloggen din <3 Jeg lurte på hvordan du klarte å få en så bra blogg, jeg vill gjerne at min blogg skal bli like suksessfull og bra som din <3 du er forbildet mitt og på grund av deg tror jeg at jeg reiser til Malta også på min språkreise <3 <3 Hilsen en av dine største beundrere <3 <3 <3

    4. Jeg lurte på om du kunne lage innkjøpsvideo hvis du har kjøpt noe der? Jeg elsker alle innkjøpsvideoene dine og ser London innkjøpsvideoen nesten hver dag

    5. Ayla: kjøpte bare en kjole på Malta. Blir nok mer innkjøp i Østerrike og da lager jeg eventuelt en innkjøpsvideo ??????Så koselig at du liker videoene mine ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg