ROMMET VÅRT

Hei!

//Samarbeid EF Språkreiser

I dag tenkte jeg det var på tide å vise bilder av rommet som Tuva og jeg bor på nå som vi er på Malta. Vi bor på et hotell som heter IMPERIAL og det har en litt gammel men koselig og fin stil. Jeg liker rommet vårt utrolig godt og kunne ikke ønsket noe mer. Den første dagen vi kom ble det veldig sent og mørkt så jeg fikk ikke tatt bilder da. Nå har jeg fått ryddet litt og valgte derfor å ta litt bilder. Heheh!


Nattbordet mitt<3
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi har masse skapplass! I tillegg hadde jeg med en badering hjemmefra. Elsker den!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Vi har også en liten terrasse/veranda! Jeg la ut en bilde av den i går på instagram. 


Vi har også et bad selvfølgelig, med dusj, vask og et toalett. 

I tillegg er det en  “Air Conditioner” på rommet, så hver morgen når vi står opp skrur vi den på. Når vi da kommer hjem etter en varm dag, er det deilig og kjølig på rommet. Vi skrur den av på kveldene igjen. 

Da har dere endelig fått sett hvordan rommet til Tuva og meg er! 

Hva synes du om det?

Klem Jennie

26 kommentarer
    1. Hvor mye koster det for språkreise og hva er aldersgrensen? Det høres super gøy ut💞 Kos deg masse!!😘😘 love you❤️

    2. Det ser så kult ut!!😍💗 Kan du ikke vise litt hvem du er med, og lederne dine og sånt? Hadde vært gøy å se😄😄

    3. jeg bare lurte på om du vet noe om det er haier der, fordi jeg er livredd for haier, men skal mets sannsynlig til malta med ef til neste år. hahah vet det er teit!

    4. Nyydelig❤️ Jeg lurer på en ting! Det er jo sommerferie, hvorfor må dere gå på skole da? Plis svar meg😚

    5. Det så kjempe fint ut det rommet 🙂
      Håper du koser deg masse med sol og varme 🙂 så får du kose deg fortsatt i sommer 🙂 <3
      Du er en utrolig flink blogger 🙂 elsker og lese bloggen din, jeg er faktisk innom bloggen sin flere ganger om dagen for og skjekke når det kommer ut nytt innlegg 🙂 for jeg er like spent vær eneste gang det kommer ut nye innlegg for jeg elsker dem <3 så er du sinsykt pen <3 jeg er fast leser på din blogg så digger den 🙂

    6. Hello, I really love your blog! But I just wonderd where those black sunglasses were from? (Nr. 3 in the line of the glasses) XOXO Lloy

    7. Heii jennie ! Jeg lurte på hvor du har kjøpt den svarte dongrien ( vet ikke hvordan man staver det) den du brukte på bildet på tarassen!

    8. Hei, det er et kjempefint rom. Lurer på noen ting, hvor kjøpte du den baderingen? Hvor mye kostet den EF turen. EF er drømmen min men jeg har aldri vist hvor mye det kosta

    9. Hei! Går det an å sende inn ønsker til hvem du vil bo med?? Har lyst til å dra språkreise, men lurer litt på det..❤️❤️ Btw du er en veldig flink blogger!!

    10. Hei, kunne ikke du hatt mer av videoene som superkokkene, det var så koselig når du hadde det, ps digger deg!:-D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg