Boat Party!

Hei!

//Samarbeid  EF Språkreiser

Unnskyld for at det ikke kom noe innlegg i går. Det skjedde dessverre noe med telefonen min og den fungerte ikke i det hele tatt. Jeg fikk først fikset det i dag. I dag og i går har vi egentlig hatt veldig avslappa dager. Først skole som vanlig og så dro inn til byen der vi kunne velge om vi ville bade eller shoppe. I går ble det bading og i dag ble det shopping. I går kveld hadde vi også en sportslig kveld der mange mange elever fra EF spilte fotball mot hverandre. Super gøy!

I dag tenkte jeg å dele noen blir fra “Boat Party” som var på tirsdag! Som jeg skrev i et tidligere innlegg er det den beste opplevelsen jeg har hatt her så langt! Det ubeskrivelig moro og gøy! Vi fikk med oss den vakre solnedgangen og når det ble mørkt satte vi opp musikken og alle bada!

I kveld har vi grilling på stranda og kanskje det blir litt mer bading. Gleder meg i hvert fall veldig! Nå har vi vært her en uke og det er bare 5 dager igjen.

Klem Jennie

12 kommentarer
    1. Hahaha, kos deg håper du får noen fantastiske dager framover!❤️❤️Lurte på om du har kjøpt Sim-kort for språkreisen?😊

    2. Hei, ser ut som du stor koser deg i Malta 🙂 Jeg lurer på om vi kan få se bilde av rommet ditt?
      Og et annet spørsmål har dere nett i Malta? <3

    3. Hei, håper du og dine venner får en fin opplevelse!
      Ser fram til å få høre mer i kanskje en video😁hvis jeg ikke tar helt feil…
      Du er en av de modigste, mest heldige, peneste og hyggeligste 15/16 åringene jeg har vert borti!
      Mange klemmer fra Norge til Malta

    4. Hei Jennie!
      Jeg vet dette ikke har noe med innlegget å gjøre, men på unboxing videoen din så hadde du en lip cream som het canis eller noe sånt. (Den du synes var så fin). Jeg har bladd og bladd og søkt men finner den ikke på blivakker.no. (Jeg har søkt på soft matte lip cream og alt det der) Kan du skrive hva man skal søke på og kanskje gi en link til den? Og hvilke andre isåfall anbefaler du til en 11-åring (ja jeg vet jeg er litt for liten men til når jeg skal pynte meg og til jeg blir litt større)? Jeg er årstiden sommer. Jeg håper du kan svare på dette❤️
      Ha en fin dag Jennie❤️

    5. Så koselig med “boat party”!! Er din største fan!!🍉🍉 Bloggen fin er bare best! Hilsen Anna Linnea.👍🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg