BLUE GROTTO

Hei!

//samarbeid EF Språkreiser

For noen fantastiske dager jeg har hatt så langt. I går kveld var det “Boat party” og det er hittil den beste opplevelsen jeg har hatt her nede. Det ble bading, dansing og jeg koste meg virkelig. Jeg håper på å få noen bilder fra den kvelden senere. 

I dag begynte dagen med skole fra 9 til 12 og rett etterpå dro vi til “Blue Grotto”. Vi ankom et super fint badeområde der vannet var krystallblått. Det var også mulighet for å ta en båttur til grottene som var i området og til og med få bade i de. Det kunne jeg selvfølgelig ikke gå glipp av, så jeg og de fleste vennene min dro ut med en båt. 


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi tok en titt i alle grottene men da vi kom til hovedgrotten fikk vi bade. Der var vannet så klart at det nesten var uvirkelig. Vi kunne se ned til havbunnen som var 5-6 meter under oss. Vannet var i tillegg utrolig deilig, så jeg stupte rett utti fra båten. Etter litt bading i grotten tok vi båten tilbake og var på stranda der en god stund før vi dro tilbake til hotellet. I kveld tror jeg vi skal ned på en strand vi har vært på før og ta et kveldsbad. Glad det er en litt rolig kveld siden vi har hatt fester nesten hver kveld. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
 

Ha en fin kveld alle sammen!

Klem Jennie

13 kommentarer

Siste innlegg