Elsker det her!

Hei!

I dag stod Tuva og jeg opp tidlig igjen for å gå på skolen. Det var ikke like varmt i dag som i går , men det var egentlig veldig deilig. Det var en del vind men da ble vi ikke så forferdelig varme heller. På skolen hadde jeg det urolig gøy faktisk og timene gikk derfor utrolig fort.

Etter skolen dro vi til en Beach Club som EF har der det er solsenger til studenter, det er bademuligheter, musikk og mye god is og drikke. Der “chilla” vi i en del timer og det var veldig deilig. Vannet her på Malta er vare helt fantastisk, og jeg elsker det!

 

Etter noen fine timer på Beach Club dro vi tilbake til hotellet der vi spise og gjorde oss klare for “Boat Party” i kveld. Vi skal nemlig ut på en båt med 2 etasjer der det vil være matservering, musikk og muligheter for å bade!!! Gleder meg!

Ha en fin kveld videre alle sammen!

Klem Jennie

17 kommentarer
    1. Det høres helt fantastiske ut å være på språkreise dere gjør jo så mye kult!!😊😜👌 Du så utrolig pen ut på det bildet, og hår looken din passet deg skikkelig!!😍💖 Håper du får en super kveld og at du koser deg på “Boat Partyet”!!😄⛴🎉 Love u Jennie❣

    2. Alt dette høres ekstremt gøy ut!!! 💕
      Kan du kanskje ta bilder av rommet til deg og Tuva? 🌴 ❤️

    3. Hei Jennie Sofie! Jeg lurer på veldig mye om språkreise med EF, men vi har egentlig ikke så mye penger, så jeg lurte på hva d koster, hva d inneholder når vi bestiller, hvordan organiseringen er, og hvordan d er å lære, og når dere jobber og slikt…enten om du kan ha en video slik du hadde forrige gang eller om du kan sende en e-post eller noe, så hadde jeg blitt kjempeglad<3
      Hilsen meg😊 Forresten så vil jeg bare si til deg at du er en utrolig nydelig jente, og jeg har deg som en av mine forbilde, fordi du er ett eksemplarisk eksempel på d å stå fram som den man er, og spesielt i forhold til dagens ungdom og samfunn, du må stå på videre, og jeg elsker bloggen din, den er så inspirerende. Dette er noe jeg faktisk mener, og håper du tar det til deg, selv om jeg ikke får si det til deg på ordentlig:)

    4. Høres kjempegøy ut! Kos deg masse❤️ Lurte på om du har sånn fun pack her som du hadde i Brighton, siden du gjør så mye gøy og spennende😊 klem🎀

    5. Dios que hermosa mujer. Con tan solo verte mi mundo toma el rumbo que debería de tomar. Mi inconsiente inicia a describir la pareja perfecta en un mundo similar al nuestro donde la realidad es lo que mi sueño describe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg