Take off

Hei!

Nå sitter jeg og pakker de siste tingene før jeg i morgen jeg tar av til Malta med Tuva. Det er helt sinnsykt å tenkte på at vi reiser i morgen! OMG! Dagen i dag har vært superfin men jeg kan ikke si så mye om den ennå. I går var jeg på håndballavslutning og det var derfor det ikke kom noe innlegg. Dette innlegget ble ikke så utrolig langt heller men tenkte det var viktig å informere dere litt.

I dag har jeg også laget tidenes beste musical.ly den kommer sikkert ut senere denne uken 😉

I morgen må vi kjøre til flyplassen 06.15, håper jeg får sove litt.

10 kommentarer
    1. Du har et hjerte av gull du er så sinnssykt pen,snill,vaker,omtenksom,morsom,flink til å få nye venner.Jeg elsker bloggen din❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😎😎😎😎du har den BESTE bloggen i verden🤗🤗🙂

    2. Oii, so cool. And so happy for you😃 So sleep well, Malta definitely waits you and Tuva already. Good luck and take care, have fun fly😘✈

    3. er du avhengig av maskara? siden du lzm skrev i går: da slipper jeg å bruke maskara om dagen, men kommer nok til å bruke på kveldene.
      ikke ta dette vondt ment :P, synes du er kjempefin uten og med! men føler du at du “må” bruke det for å føle deg fin eller…?
      Kos deg masse i malta! kan du ha innkjøpsvideo når du kommer hjem? <3

    4. Håper du får en like super tur som det du er💖😘 Og at du klarer og sovne i kveld selvom jeg vet at det er utrolig vanskelig😅💤 Love u Jennie❣

    5. Kos deg masse i Malta!😊 Heldig du som får være i sol og varme, mens jeg sitter hjemme i Trondheim og ser på regnet😁(haha, det er egentlig meldt fint vær da, men det er varmere i Malta.) Kos deg masse❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg