SOVER IKKE HJEMME I DAG

Hei

For en dag! Det har gått i et kjør! Etter skoleN i dag dro jeg hjem og ryddet rommet før jeg måtte av gårde på trening. Etter trening måtte jeg være rask hjem så jeg kunne dusje og pakke. Jeg skal nemlig sove hos Ella i dag med Tuva og Elizabeth. Ja det er ukedag, men siden det ikke skjer så mye på skolen fikk vi lov. I morgen har vi også kokkekamp på skolen, hvis dere har hørt om det. Jeg måtte derfor også planlegge hva jeg skal lage og hva jeg trenger. I morgen får jeg også besøk så jeg har fikset litt til det og forberedt meg. Det har derfor vært en litt stressende men morsom dag! Nå gleder meg mag masse til å dra over til Ella og ha en jentekveld. 

Processed with VSCO with a5 preset

I dag var også min første dag med kort hår og jeg har allerde begynt å venne meg til det! Det er utrolig deilig å ikke ha så mye tungt hår hengende ned men lett og kort!

Har du klippet deg for sommeren?

Klem Jennie

20 kommentarer
    1. Ja det har jeg! Det er helt sykt deilig å ha luftig og lett hår om sommeren😛 💇🏼 Hvilken frisør klipper du deg hos Jennie?

    2. Nei jeg har ikke klipt meg men skal i neste uke og sa skal jeg også klippe meg kort 🙂
      Du må kose deg kjempe masse men vennene dine <3

    3. For å være ærlig har jeg ikke klippet håret mitt ordentlig siden 3-4 klasse. Jeg har bare latt det gro ettersom mitt hår bare har vokst ca. 15 cm fra rett over skuldrene og ned. Det eneste jeg gjør er å klippe tuppene en gang i blant.
      Du er kjempe heldig som har så fint hår som du har! Du kan gjøre akkurat hva du vil og du vil kle det! Uansett hva <3

    4. Maya: Ærlig, så tenkte jeg ikke over hvordan jeg stod da dette bildet ble tatt, og hvordan kan du liksom se hvordan jeg står med beina….? Skoene mine står helt inntil hverandre.

    5. Hei! Jeg lurte på om når du drar til Malta, og om du snart kan poste en pakkeliste. 🙂 du virker kjempe herlig! 🙂

    6. Ja jeg hadde veldig langt og krøllete hår som var veldig slitt og tongt så jeg klepte bort halle håret 😅😓 men du va sykt fin på håret☺️☺️

    7. Skal klippe meg likedan snart.
      Elsker deg.
      PS.Var på wow i går å kjøpte den stripete T-skjorta di.

    8. Du ble så fin etter du klippet håret ditt. Har veldig lyst å klippe håret jeg også, men jeg må kunne ha håret i flette. Dermed lurte jeg på om ditt hår fortsatt kan flettes enkelt💛

    9. Ja jeg klipet meg også mye kortere en det jeg hadde før og jeg ble sikkelig fornøyd med det❤️ Du ser kjempefin ut🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg