DA SKAL DET LANGE HÅRET VEKK!

Hei

Fra i går til i dag hadde jeg overnatting med Tuva og Ella. Vi hadde en fantastisk kveld med pizza, snakk, moro og kos. Det endte med at vi snakket oss i søvne. Bokstavlig talt vi snakket oss faktisk i søvn. Jeg våknet opp liggende halvveis oppå Ella og med halve kroppen utenfor senga. Alle tre var samlet i et hjørne av senga. Så utrolig morsomt. 

Tuva måtte dessverre dra ganske tidlig men vi rakk å spise en deilig frokost sammen ute på terrassen. Ella og jeg tok en tur til nærsenteret vårt og fikset noen ting. Blant annet en frisørtime til meg. Jeg vet flere kommer til å bli lei seg når jeg sier det men jeg skal klippe håret mitt. Sist jeg klippet håret en del kortere sa flere at jeg var finere med langt men nå klipper jeg mer av flere grunner. Første grunn er at jeg ønsker en forandring og andre grunn er at jeg ønsker å ha kortere hår til sommeren. Jeg skal jo til Malta og det kommer nok til å bli vanskelig med så mye hår som jeg har. Derfor klipper jeg det fordi det skal være lettere og deiligere for sommeren. Hvor kort det faktisk blir vet jeg ikke ennå, men frisøren sa jeg kunne finne litt inspobilder og at vi kunne diskutere det der og da. Jeg skal klippe meg i løpet av neste uke, så følg med på bloggen om du ønsker resultatet. 

 

Jeg vet ennå ikke hvor mye jeg kommer til å klippe meg, hvor mye tror du jeg ender opp med å klippe ?

Klem Jennie 

50 kommentarer
    1. Vær så snill å ikke klipp deg så kort som de jentene på bildene! Du er perfekt som du er:( Ble faktisk litt lei meg nå…😞

    2. Ååå, det kommer til å kle deg super bra👍☺️❤️ Selv klipte jeg ganske mye (ca. 13-14 cm) for 1 og et halvt år siden, da hadde jeg ca. samme lenge som du har nå og det var så mye “lettere” med kort hår💇

    3. Det blir selvfølgelig skikkelig trist at du skal klippe deg, jeg kommer til å savne det lange håret ditt! Men det er jo DITT valg! Og du bestemmer helt selv hvor mye du vil klippe! Du blir fin uansett. Og jeg kommer til å støtte deg uansett om så du tar vekk alt håret så kommer du til å kle det <33 Gleder meg til å se resultatet lykke til <3
      Klem<3

    4. Jeg likte alle de bildene unntatt det med blondt hår (nr. 1) du kommer til å kle skikkelig godt kort hår. Gleder meg noe sykt. Jeg synes du ska klippe d sånn som det var på bilde 2-4. Men ditt valg da. Ikke bry deg om hva andre synes, det er ditt valg og du bør være stolt av det💗💗 du kommer til å bli nydelig

    5. Tror du blir superfin med kort hår, selv om du er veldig fin med langt også, du kunne kanskje tenke på å donere bort noe av det du klipper, for hvis du søker litt rundt tar forskjellige foreninger alt fra 17cm og oppover💛💛😶😘

    6. Du burde klippe deg sånn litt lenger enn skulderen 🙂 Det tenker jeg hadde passet deg perfekt 🙂
      Du kommer til å se strålende ut!
      Klem 🙂

    7. Du er fin med langt hår, og blir helt sikkert like nydelig med kort hår. Og dessuten, til dere som kan synes det er dumt, det vokser jo ut igjen, og kanskje hun da skal beholde det lange, og hvis ikke var det jo mest sannsynlig fordi det var fint☺️

    8. Tror du kommer til å kle halv-langt hår kjempe godt!💇🏼💖🙈 Klipte meg slik som på bildene over for to dager siden og ble kjempe fornøyd! Det er så lett, og det er nå kjempe friskt😃 Det tar også mye mindre tid å børste og som sagt du føler deg så fresh, hahahah😂 Gleder meg til å se resultatet, haha❤️❤️ Klem

    9. Alt kler den smukke 😍 Du kler alt snuppa❤ Du kommer til og bli drit fint❤ Ily❤❤

    10. Well, it is pretty suprising, in good way. Honestly, i can’t imagine you with short hair, therefore I am so exited, would love to see. I am sure that your new hairstyle it going to look amazing. Girl, you are so inspiring, honestly, thank you! 💓

    11. Jeg vet ikke hvor mye du kommer til å klippe. Kommer ann på hvor mye du er opptatt av håret ditt. Jeg vet jo at det er noen som angret veldig når de har klippet seg til skuldrene, men har man tykt hår som deg, er det sykt fint! Jeg har selv rett “under” skuldrene. Mitt hår vokser ikke raskt så jeg kan ikke gjøre så mye med det, så du er heldig! Hva ønsker du selv?

    12. Blir rett og slett irritert av folk som sier at kort(ere) hår er stygt. Jeg hadde like langt hår som deg og klipte meg skulderkort, for jeg synes det er fint. Da jeg kom på skolen denne uka etter å ha klipt meg fikk jeg kommentarer som at jeg ble 10 ganger styggere, at jeg burde satt pris på d lange håret siden alle ”ikke er like heldige” som meg som har langt hår. Jeg elsker håret mitt nå, men alle hater det. Fml.

    13. Jeg ser for meg deg med hår til skuldrene det hadde kledd deg kjempe mye👏👏😄og hadde sikkert hvert veldig lettvint💖

    14. du burde klippe det kort og donere det til å lage paryk til noen som har kreft. Hadde gjort meg utrolig glad.

    15. Jeg tror du kommer til å kle kort hår kjempe godt, gleder meg til å få se resultatet😘 BTW hvor høy er du? Håper på svar❤️

    16. Hmmm… Det er jeg ikke helt sikker på, men du hadde nok kledd hår til skulderen veldig bra 😘💖💇 Alt kler jo deg, så det blir skikkelig kult og jeg gleder meg veldig til å se resultatet😍👍 Love u Jennie❣

    17. Ville bare si at du bestemmer helt selv hvor kort hår du skal ha for det er DITT hår, Jeg har like kort hår som jenta med det korteste håret og det er utrolig praktisk💗 Gleder meg til å se resultatet Jennie💫Elsker bloggen din og husk at det er ditt hår og det er din mening som teller❤️ Keep up the Good Work😊

    18. Jeg tror du kommer til å bli nydelig med kort hår💖kanskje du klipper 3-5cm hvis du ikke har lyst til at det ikke skal være så altfor kort eller at du klipper deg 7-10cm😁❤️😅☺️Er ikke så veldig “stor fan” av å klippe håret selv😂😂😂så gjettingen min er vel sikkert litt rar…

    19. Det hørtes sykt koselig ut! Elsker sånne kvelder. Så enkelt, allikevel så perfekt.
      Hehe.
      Men jeg klippa håret mitt skulderkort for cirka et år siden, og selv om jeg tvilte litt så ble jeg så utrolig fornøyd! Det var sykt digg om sommeren og jeg anbefaler det virkelig. Bare se så fin Taylor Swift ble med kort hår, haha! Og det gror jo så fort ut uansett…
      🙂

    20. Heihei. Når du skal klippe deg kanskje du kan tenke over å donere det til sånne kreft donerere som tar i mot hår . De tar håret å laget parykker til folk som dessverre har mistet håret i kreftbehandlingen sin! – Ira <3

    21. Du kler sikkert kortere hår😍 Men håper du ikke klipper det så kort at du ikke får det i en hestehale👍🏼

    22. Kjør på! Jeg tror det blir kjempebra 🙂 Og hvis det skulle bli for kort, så vokser jo hår så fort uansett, at det gjør ikke noe. Man merker jo godt én centimeter til eller fra når håret er opp mot skulderkort. Jeg tror du vil kle så kort som på bildene. Og hey: det er jo bare hår! Vokser ut igjen, vet du. Jeg synes du skal bestemme selv, og det blir litt feil å si at det er “skikkelig trist” at du skal klippe det, som jeg ser flere virker å synes over meg her… Stå på Jennie. Du er dyktig.

    23. Personlig så synes jeg at kort hår bare er en lettelse, og det hvetfall når været er varmt og solen steker. Kort hår er ikke vanskelig å kle, og hvertfall ikke når du har utseendet ditt! Jeg tror du vil kle alle lengder, men tenk deg om. Skulderkort hår ville kledd deg supergodt, men du vil nok se nydelig ut uansett, Jennie!

    24. Tipper du blir utrolig pen med kortere hår også, om du klipper deg kort som søstra di kler du det nok like bra som henne, lykke til om jeg kan si det sann 🙂

    25. Hei Jennie❤️
      Du kommer til å kle kort hår syyyyykt godt😍
      Kan du lage vlog/filme fra frisøren?
      Du er så sykt til inspirasjon ✨💕

    26. Synes du burde klippe deg så kort som hun på bilde nummer 2 du hadde blitt superfin💆🏼👌🏻💇🏼❤️

    27. Jeg tror det blir bra. Selv klipte jeg 20cm av håret mitt i dag, så nå går det til over brystene.
      Er superfornøyd 🙂

    28. Ja! Smart.. Jeg gjorde akkurat det samme i Mai! Klippet bort over 20 cm! Håret ble så mye sundere med en gang!😆❤️ Å ha kort hår er ikke bare “godt” å ha men det er faktisk ganske søtt.. Jeg klipte d til litt under skuldrene. Elsker det!❤️ Og du blir sikkert kjempe pen med det!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg