Takk for at dere gir meg alle disse mulighetene

Hei

I dag tenke jeg å ha et såkalt takke-innlegg. Jeg har nå gitt ut min andre kolleksjon med WOW og det er helt utrolig. Jeg er utrolig stolt av den, i tillegg til at jeg er så utrolig takknemlig for all støtten deres. Jeg vil takke til dere som leser bloggen min hverdag, jeg vil takke dere som skriver hyggelig til meg OG ANDRE på nettet. Det gjør virkelig dagen min bedre. Jeg takker dere som støtter meg i det jeg gjør. Jeg takker for at flere av dere som hadde mulighet, stilte opp på lanseringen av kolleksjonen min. Blir utrolig glad når dere tagger meg i bilder hvor dere har på klærne. Det gjør meg enda mer stolt også fordi jeg ser at maaange liker klærne og føler seg komfortable i antrekkene. Ikke minst er de superfine på dere alle sammen!  Det er ikke bare arbeidet mitt som har gjort at jeg er her jeg er i dag, men også dere. Hvis ingen hadde likt det jeg gjorde eller den jeg er ville jeg ikke vært her jeg er i dag!

Her er noen få bilder jeg fant på instagram, som jeg blant annet var tagget i! Se så utrolig fine bilder av så utrolig fine jenter, og en hund! Haha! Kolleksjonen passer virkelig til alle. 

Nå er det endelig fredag og skal starten helgen med trening og overnatting. Det er viktig for meg at jeg får vært med vennene mine nå fordi at jeg skal være mye borte i ferien. Heldigvis skal jeg til Malta med Tuva. Håper vi får mange flere venner der!

Når begynner din sommerferie?

Klem Jennie

11 kommentarer
    1. Min sommerferie starter om en uke 👍
      Kos deg på Malta. Det er virkelig kjekt der. Jeg var der i høstferien 💓😍

    2. Neste uke skal jeg på leirskole, noe jeg gleder meg skikkelig til og så er det ferie💖😘 Er så utrolig glad i deg og alt du gjør, du er bare helt fantastisk og et utrolig godt forbilde😍💗 Love u Jennie❣

    3. Hei Jennie Sofie:)
      Min sommerferie begynner den 22.juni. Vi skal til Danmark, Oslo og Vestlandet.
      Du er den beste bloggeren jeg vet om:) Jeg leser bloggen din hver dag! Kan vi møtes en gang?
      Håper på svar!
      Hilsen Marit Sandal Olaussen:)

    4. Der er jeg jo heheh😂❤️ Får ikke alltid tid til å lese bloggen din hver dag lenger, men har fulgt med i et par år nå og det er utrolig hvor mye du har oppnådd, så må bare skrive en liten heia-deg kommentar av og til. Bare å stå på flinke deg, og så glad for at jeg kunne komme og møte deg på meet & greet også❤️ Sommerferien min starter 23. Juni🙌🏼

    5. JENNIE🌸 Liksom, the prettiest girl in the world💗 Stor fan av hele deg💕 Håper du får en STOR fremtid med mye stas og vas😏😂 -Cellus- (kallenavnet mitt)

    6. Sommerferien min starter 21.juni <3 Gleder meg masse!! Blir deilig med laang ferie! Skal til London og Portugal ;))
      Veldig gøy at du tok med mitt bilde!!👆🏼❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg