HVA SØREN LIKSOM!

Hei

I dag hadde jeg en bytur til Oslo med klassen for å gå på kino. Du tenker sikkert, ” hvorfor sitte inne i en kinosal når været er så fint”. Vel, jeg tenkte det samme først men i kinosalen var luften utrolig deilig. Nesten litt kjørlig. Etter filmen ble jeg igjen i byen med noen venner. Vi tittet litt i butikker og gikk på en café for å kjøpe noe å kjøle oss ned med. Utrolig koselig. Jeg har snappet litt gjennom dagen så om du ønsker å se flere bilder og videoer enn dette, leg meg til på snap: @jenniefashion

I dag har det vært over 30 grader! Hva søren liksom! Det er helt sykt. Nesten litt for varmt, men jeg skal ikke klage. Tenk så heldige vi er som har denne varmen! Det er bare å nyte det så lenge det varer. 

Klem Jennie

6 kommentarer
    1. Hva så du på kino? Skal på kino imorgen. Skal se Alice i eventyrland. Den nye filmen. Her er det også veldig varmt! Var over 30 grader! Kos deg masse❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg