MEG OG WILLIAM FRA SKAM, SIDE OM SIDE ;)

Hei

I dag ble det lagt ut et intervju med meg på  Side2.no. Jeg syns fortsatt at det er litt rart å lese om meg selv i avis/nettavis. Du kommer til intervjuet ved å trykke //HER.  Håper du liker intervjuet.

I morgen blir det enda rarere for da blir jeg å se på TV. Blir aldri vant til det. Pluss, som mange av dere sikkert ser og forstår så er det ikke slik at jeg sminker meg selv eller bruker egen garderobe når jeg er med på slike sendinger. Sikkert derfor noen av dere syntes at jeg så annerledes ut og det stemmer jo, jeg ser det også selv. Jeg tror den som er mest spent av alle med tanke på 2016 Radio Disney Music Awards på Disney Channel, det er meg. Håper så veldig at dere vil like det. Showet begynner klokken 16.00 på Disney Channel i morgen og jeg kommer til å svare live på dine spørsmål på instagram under et bilde @disneychannelno legger ut. 

 

Her er en screenshot fra www.side2.no i dag. Kanskje du liker både saken om Skam og den om meg.  

 

I dag har jeg hatt mattetentamen og også hatt “take over” av @efnorge sin snapchat. Der har jeg delt noe veldig kult. Et tips er å følge @wowandme @efnorge og @jenniefashion på Instagram, der vil det være mer informasjon. Blogger mer om dette og #wowlovesef en annen dag. 

 

DU KOMMER TIL MIN INSTAGRAMBRUKER VED Å TRYKKE //HER

Nå er jeg superhappy for at det snart er helg og at det er fint vær igjen. 

Hva skal du i helgen?

Klem Jennie

16 kommentarer
    1. Vet ikke, men jeg skal fra til wow i morgen og prøve å melde meg på den EF-reisen❤️❤️❤️❤️

    2. Jeg skal bare slappe av i helgen, Og ha overnatting med bestevennina mi <3
      Men følger du med på Skam? 😉

    3. Ååååå, så koselig og fint intervju💞du har nådd langt og du fortjener det😇Stikk gjerne innom bloggen min lovisej.blogg.no😀Klem fra meg

    4. First of all, You are the coolest😘 Definitely I want to ask questions tomorrow and watch the show👌 When the weekend comes, I am going to see my granny and also going to my country home. On Sunday I am going to do some voluntary work in my hometown event. Have a sunny weekend Jennie☀

    5. Jeg skjønner ikke, skal du til selveste Awarden som er i USA? Og se kjendisene live, eller skal du på innspilling og programmere for showet uten å være på selveste showet? Takk for svar <3 Du er faktisk et forbilde, helt sykt. Er 16 år men ser opp til deg! Fantastiske, fine Jennie Sofie, du fortjener alt godt!!

    6. Jeg skal i konfirmasjonen til broren min!😊 Også skal jeg se på showet ditt og prøve og få tatt en tur til wow😘💖👍 Kjempe fint intervju av deg!!👏😍💞 Love u Jennie❣

    7. Du har kommet enda lenger opp på lista på blogg.no !!! Wow, så bra ! Jeg så deg forresten på tv før i dag. Skikkelig stolt av deg !<3

    8. Hei jeg og bestevennen min lurte på om du kunne sjekket ut bloggen vår <3 siden vi har blitt inspirert av deg til å lage en blogg💕 Bloggen vår heter TirilogMariel

    9. Hei jeg og bestevennen min lurte på om du kunne sjekke ut bloggen vår som er:TirilogMariel. Vi ble inspirert til å lage en blogg, av deg. Du er også et veldig bra forbilde for oss. Derfor hadde det betydd alt for oss om du kunne sjekket ut bloggen vår og kanskje lagt igjen en kommentar💎💕😍😘Vi håper du kan vurdere det😘Klem TirilogMariel

    10. Hei Jennie!
      Håper mattetentamen gikk bra!
      Sendte deg forresten en mail angående sammarbeid.
      xoxo Madeleine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg