DETTE SKAL JEG, SKAL DU?

Hei

På fredag er det endelig klart for 2016 Radio Disney Music Awards på Disney Channel. Jeg gleder meg masse og skal kose meg med popcorn og spørsmål i fra dere. For samtidig som showet viser kan DU stille spørsmål til meg inne på @Disneychannelno på Instagram hvor jeg kommer til å svare så mye jeg klarer i løpet av den tiden showet vises på TV. Det hele begynner klokken 16.00. 

Jeg skal i sammen med Julie Bjerre og Filip Gisslén som er den danske og svenske programlederene snakke om musikken, artistene og moten, showet blir fantastisk. Inne på @disneychannelno ligger det allerede ute en liten videosnutt med oss tre ;). 

Backstage

Processed with VSCO with a5 preset
 

Processed with VSCO with a5 preset

Processed with VSCO with a5 preset

Dette er som nevnt allerede nå på fredag. En flott start på helgen og ikke for lenge etter at skolen slutter heller. Hva med å samle noen venner og kose seg med Radio Disney Music Awards? Dette er absolutt verdt å få med seg om du liker god musikk og opptredener fra superkule artister.

Flere fantastisk artister skal opptre, som Joe Jones, Zara Larsson, DNCE, Ariana Grande, Flo Rida og maaaaaange flere. 

Skal du se på Radio Disney Music Awards, fredag kl 16.00 på Disney Channel?

Klem Jennie

27 kommentarer
    1. Selvfølgelig skal jeg se på! <3 Jeg gleder meg vilt til å se på. Har alltid elsket og vært en stor fan av DisneyChannel..

    2. Jeg skal prøve å få det med meg! Gleder meg kjempe mye! Tror du de runde solbrillene fra kolleksjonen din kler alle? Isåfall kler de meg? Du kan se meg på brukeren min på musical.ly jeg heter nathalie.musical.ly hvis du kjekker brukeren min blir jeg veldig glad om du skriver en kommentar eller liker noen av videoene mine! Og kanskje du husker meg fra lanseringen!

    3. Litt rart spm, men hva i huleste er det du har på?! Hva er det du ha i håret?! Synes ikke dette var deg i det hele tatt! hahah❤️ Gleder meg til imrg

    4. Hvorfor har du ikke på noe sminke nesten? Altså i videoen? Du så skikkelig annerledes! Men på en bra måte da💗 Mye mer fint og naturlig 🙂

    5. Yes, I am looking forward. I’d love to ask some questions too. You are so good and cool girl! “See” you there!☀

    6. Kan ikke , jeg vil men skal på hytten . Spiser sikkert kl 16.00 når det begynner . Men tar det opp da . Så skal se det 💗

    7. Jeg har utrolig lyst men vet ikke helt om jeg får tid…❤️😰 Men jeg SKAL ta det opp, så jeg ihvertfall får sett det senere👌😘 Gleder meg skikkelig!!👍😍💖 Love u Jennie❣

    8. Hei Jennie Sofie❤️
      Jeg og søsteren min vi skal kjøpe inn godteri og masse smågodt og sitte å kose oss mens vi ser påTVen💕✌🏼️Jeg gleder meg utrolig mye til å se deg på TV💕✌🏼 Håper du også koser deg av å se på deg selv💕✌🏼️
      I❤️YOU JENNIE SOFIE❤️

    9. går det ann å få sett det et sted nå?? har så sykt lyst til å se det. klem
      Kan du linke det hvis det går ann

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg