Cuplivet

Hei!

Flere av dere har sikkert fått med dere at jeg er på Fredrikstadcup! Jeg har delt noen bilder på instagram og snappet litt, så det er mulighet å se flere bilder og videoer der. I går hadde vi to kamper og i dag har vi hatt to. Vi har en til litt senere i kveld med det er ganske lenge til så nå er vi på skolen hvor vi overnatter og bare slapper av. I dag har vi vunnet alle kampene våre og vi er spente på neste kamp. Om vi vinner den i kveld skal vi overnatte en dag til og om ikke drar vi hjem.

Jeg elsker virkelig "cuplivet" som vennene mine og jeg kaller det. Vi får ha det gøy med venner,møte andre, spille håndball og bare ha det helt fantastisk!

Har du noen gang spilt håndball?

Klem Jennie

12 kommentarer
    1. Jeg har alltid vurdert det det ser så morsomt ut! Har gått på fotball siden 3. Klasse… Men jeg har sett at du spiller håndball og jeg har alltid syns det ser så morsomt ut så jeg starta i februar! Og det er pga deg! Og jeg er så takknemlig for at du er deg Jennie Sofie! Uten deg hadde jeg ikke vært den jeg er i dag<3
      Hadde aldri starten på håndball hadde det ikke vært for deg<33
      Klem<3

    2. Hvilken skole er dere på? Bare lurer i tilfelle dere er på skolen jeg går på. Jeg går på Gressvik Ungdomsskole.

    3. Hei! Jeg så deg både på cupen i går og på lørdag. Og jeg tok bilde med deg på konserten 💎 Jeg føler meg så heldig hilsen sunniva💩😍👌🏻

    4. Hei❤ Jeg spilte håndball når jeg var mindre men jeg slutta fordi jeg synes det var kjedelig. Men jeg tror jeg synes det er litt morsomt igjen nå! Broren min spiller håndball og han var på Fredrikstadcup han spilte keeper for Gjerdrum. Så du han? Han har stort krøllete hår! Jeg gleder meg veldig til torsdag! Jeg har gledet meg hele forrige uke og jeg gleder meg fortsatt! Og nå har jeg fått masse penger og har fått litt I ukelønn også så nå har jeg fått 1000kr! Omg nå blir det shopping på Wow! Jeg har til og med drømt om lanseringen! Er ikke det sprøtt? Gleder meg til å se deg! Det var ikke så lett å få det inn I skjemaet men vi klarte å presse det inn! Jeg har aldri møtt deg før men det blir nok hyggelig! Og tenk nå er det bare ca.3 dager igjen til jeg får møte en kjendis! Omg jeg gleder meg såååååå mye! Det blir nok en litt stressende og spennende dag for meg men mest spennende! Jeg kommer til å sprelle I kroppen hele dagen!
      Gleder meg kjempe mye til å se deg og være med deg den korte tiden! Jeg håper det ikke kommer for mange folk sånn at det blir stappa fullt I butikken så jeg ikke ser noe! Jeg EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELSKER deg såååå mye du er den beste jenta I verden❤❤❤❤😘😘😘 Jeg håper vi sees flere ganger enn bare på torsdag!
      Klem Nathalie

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg